پرونده های دادگاه کیفری ویژه به دلیل اعتصاب برنامه ریزی شده وکلا برای پرداخت حقوق به تعویق افتاد – ایریش تایمز



تعدادی از موارد قبل دادگاه کیفری ویژه که قرار بود در روز اعتصاب وکلای برنامه ریزی شده، از جمله جلسه صدور حکم برای قاتل گردا، آرون برادی، برگزار شود، به تعویق خواهد افتاد.

برادی قرار بود در 15 ژوئیه به دلیل تلاش برای انحراف مسیر عدالت در جریان محاکمه قتل دت گاردا آدریان دونوهه محکوم شود.

تعدادی از مردان جوان متهم به جرایم مربوط به قتل تریستان شری در استیک‌خانه دوبلین نیز قرار بود در همان تاریخ در دادگاه حاضر شوند.

وکلایی که بر سر دستمزدها بحث می کنند، قصد دارند در روزهای 9، 15 و 24 جولای اعتصاب کنند. آقای قاضی تونی هانت، که روز دوشنبه ریاست نیمکت سه قاضی را بر عهده داشت، همه امور را که برای 15 جولای برنامه ریزی شده بود، به روز بعد موکول کرد.

بردی (33) که سابقاً از جاده جدید، کراس‌ماگلن، کو آرماگ بود، در آگوست 2020 توسط هیئت منصفه به قتل دت دونوهه در جریان سرقت از اتحادیه اعتباری در لردشیپ، بلورگان، شرکت لوث در 25 ژانویه 2013 محکوم شد.

اوایل سال جاری، برادی به اتهاماتی که بین 20 فوریه تا 7 مه 2020، در داخل ایالت، مصاحبه ای بین رونان فلین، شاهد محاکمه اش، و آن گاردا سیوچانا را ضبط کرده بود، اعتراف کرد و بدین ترتیب یک دوره رفتاری را انجام داد که طراحی شده بود. منحرف کردن مسیر عدالت

چهار مرد متهم به قتل آقای شری در 24 دسامبر 2023 در استیک هاوس براون، خیابان اصلی، بلانچاردتاون، دوبلین 15 هستند. وین دیگان (26)، خیابان Linnetsfield، Phibblestown، Dublin 15; دیوید آمه (18)، هیزل گرو، جاده پورترین، دونابیت، دوبلین. و مایکل اندرکوت (22)، خیابان شیپیل، بلانچاردزتاون.

جوناس کابانگو (18 ساله)، پارک کوردوف، بلانچاردزتاون، متهم به حمله به همان مکان در آن تاریخ و همچنین یک خردسال است که نامش ذکر نشده است. متهم هفتم، ژورس کومبو (18) از بروکهاون گروو، بلانچاردزتاون، به داشتن مسلسل بر خلاف بخش 27A (1) قانون سلاح گرم، در خیابان اصلی، بلانچاردزتاون در همان تاریخ متهم شده است.

شری 26 ساله پس از شلیک گلوله به جیسون هنسی پدر در 24 دسامبر در رستوران کشته شد.

دیدگاهتان را بنویسید