برادرانی که متهم به شلیک مسلسل در فینگلاس بودند درخواست های وثیقه را پس گرفتند – ایریش تایمز



دو برادر متهم به شلیک مسلسل در یک منطقه مسکونی در دوبلین درخواست وثیقه خود را پس گرفتند و در اواخر این ماه اعلام خواهند کرد که آیا می خواهند محاکمه شوند یا خیر.

گلن وارد (31) و اریک اودریسکول (22) به داشتن سلاح گرم و تخلیه بی احتیاطی در تاریخ های ژانویه 2022 در منطقه فینگلاس متهم شده اند. یکی از اتهامات ادعا می کرد که آقای اودریسکول یک مسلسل نظامی در اختیار داشت.

این افراد قرار بود روز دوشنبه در دادگاه کیفری ویژه سه قاضی بدون هیئت منصفه برای وثیقه درخواست کنند، اما وکلای هر دو گفتند که می خواهند این درخواست ها را پس بگیرند.

آقای قاضی تونی هانت گفت که به آقای وارد و آقای اودریسکول و تیم های حقوقی آنها “زمان می دهد تا درباره کاری که می خواهید انجام دهید” فکر کنند.

او گفت که تاریخ محاکمه در نوامبر در دسترس است “اگر بخواهید” و تا اواخر این ماه به آنها فرصت داد تا دادگاه را به روز کنند.

آقای وارد از فینگلاس متهم به در اختیار داشتن یا کنترل یک تفنگ نیمه اتوماتیک 0.223 Remington AR-15 در 1 ژانویه 2022 در Ratoath Drive در فینگلاس در شرایطی است که منجر به استنباط معقول می شود که او آن را به صورت قانونی در اختیار نداشته است. هدف او همچنین متهم است که در همان تاریخ و در همان مکان با بی احتیاطی به اینکه آیا کسی مجروح می شود، اسلحه گرم کرده است.

آقای O'Driscoll، همچنین از Finglas، با دو اتهام مشابه با آقای وارد به اضافه سه اتهام دیگر روبرو است. دو نفر مربوط به داشتن یک تفنگ نیمه اتوماتیک 0.223 Remington AR-15 در Ratoath Drive در 9 ژانویه 2022 بودند. دیگری ادعا کرد که در همان تاریخ در اختیار یا تحت کنترل خود یک شرکت ACP 0.380 اینگرام را ساخته است. مسلسل M11 در شرایطی که منجر به این استنباط منطقی می شود که او آن را برای هدف قانونی در اختیار نداشته است.

دیدگاهتان را بنویسید