آیا پرواز من این هفته انجام می شود؟ – ایرلندی تایمز



آیا نشانه ای از اختلاف وجود دارد Aer Lingus آیا به پایان می رسد؟

خوب، هر دو طرف هستند امروز در دادگاه کار و تا زمانی که آنها صحبت کنند – یا حتی در مورد صحبت کردن صحبت کنند – هر چیزی ممکن است. با این حال، شایان ذکر است که منابع صنعتی دلسرد هستند که راه حلی برای آن آسان باشد. ایالپا پیشنهاد کرد که ممکن است مایل باشد مطالبات پرداختی خود را از کمتر از 24 درصد به نزدیک به 20 درصد کاهش دهد، اما با توجه به اینکه مدیریت در غیاب افزایش بهره وری یا انعطاف پذیری چیزی بیش از 12 درصد ارائه نمی دهد، به نظر می رسد دو طرف هنوز کاملاً فاصله دارند. از یکدیگر.

و تاثیر اعتصاب تا کنون چیست؟

حدود 400 پرواز از اولین روز ناآرامی‌های صنعتی چهارشنبه گذشته لغو شده‌اند و با توجه به وضعیت فعلی، این شرکت از موجی از لغو تا یکشنبه 7 جولای و از جمله آن خبر داده است. ده‌ها هزار نفر برنامه‌های سفر خود را مختل کرده‌اند، اگرچه این ایرلاین تاکنون توانسته است بیشتر مردم را دوباره اسکان دهد.

چه مسیرهایی مشمول لغو شدن هستند؟

شنبه گذشته بدترین روز مناقشه تا این لحظه بود که ایالپا از ساعت 5 صبح تا 1 بعدازظهر اعتصاب کامل خلبان را برای مدت هشت ساعت اعلام کرد. این امر منجر به لغو بسیاری از پروازها به مقاصد اصلی تعطیلات مانند مالاگا و فارو شد. در روزهای دیگر، اکثر پروازهای لغو شده در مسیرهای تجاری کوتاه‌مدت به فرودگاه‌های شهرهایی از جمله لندن، منچستر، آمستردام، پاریس، بروکسل و فرانکفورت بودند.

و بخش های هواپیمایی و مسافرتی چگونه با این اختلال کنار می آیند؟

افرادی که قرار است در هفته آینده سفر کنند، این امکان را دارند که پروازهای خود را به صورت رایگان تغییر دهند. آنها همچنین می توانند پرواز خود را لغو کنند و درخواست بازپرداخت یا کوپن کنند. خطوط هوایی و آژانس‌های مسافرتی نیز مسیر برخی از مسافران را تغییر داده و آنها را تا حد امکان نزدیک به زمان پرواز اولیه خود قرار می‌دهند.

چرا بسیاری از پروازها لغو می شوند اگر به عنوان یک قاعده فقط کار وجود دارد؟

از آنجایی که در اوج فصل تعطیلات هستیم و همه خطوط هوایی انتظار دارند از کارکنان بخواهند تا ساعات بیشتری را فراتر از ساعاتی که در آن ساعات اوج مصرف رزرو کرده اند، کار کنند. کار کردن به عنوان یک قاعده به این معنی است که خلبانان از انجام این کار خودداری می کنند. Aer Lingus باید تصمیم می گرفت که کدام پروازها زودتر به زمین می نشیند، زیرا در غیر این صورت این قانون عملیاتی عواقب غیر قابل پیش بینی، از جمله لغو پروازها در لحظه آخر را به همراه داشت.

آیا اختلاف عمیق تر می شود؟

Ialpa ممکن است در روزهای آینده توقف کامل بیشتری را اعلام کند – اگرچه آنها باید حداقل هفت روز قبل از اقدام اعتصابی اطلاع دهند. و در حالی که قوانین تاکنون به خوبی مدیریت شده اند، Aer Lingus در برابر هرگونه کنترل ترافیک هوایی یا مسائل آب و هوایی که می تواند منجر به تاخیر شود آسیب پذیر است.

چرا او اینقدر آسیب پذیر است؟

زیرا اگر هواپیما به هر دلیلی تاخیر داشته باشد، خلبانان خروجی ممکن است بگویند نمی توانند پرواز کنند زیرا در صورت انجام، به دلیل قوانین کاری از کار خارج می شوند. و اگر این اتفاق بیفتد، کنسلی های دیرهنگام و هرج و مرج در فرودگاه ها و گیت های فرودگاه به وجود می آید که سناریوی کابوس ایرلاین است.

مسافران با رزرو جولای چه باید بکنند؟

کار زیادی نمی توان کرد، اما صبر کنید و ببینید در ادامه چه اتفاقی می افتد. این شرکت هواپیمایی برای همه مشتریان آسیب دیده ایمیلی ارسال کرد و آنها را از کنسلی مطلع کرد و گزینه های خود را به آنها توصیه کرد: پرواز خود را رایگان تغییر دهید، درخواست بازپرداخت یا درخواست کوپن کنید.

و اعتصاب Aer Lingus تاکنون چقدر هزینه داشته است؟

منابع صنعتی نشان می‌دهند که با جمع‌آوری تمام بازپرداخت‌های ناشی از لغو و رزروهای خراب، نزدیک به 10 میلیون یورو برای او هزینه داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید