مردی پس از برخورد شدید اتوبوس و موتور در دوبلین در بیمارستان بستری شد – روزنامه ایریش تایمز



این سرویس پس از بستری شدن یک موتورسوار به دلیل تصادف شدید جاده ای در دوبلین در بیمارستانی در روز شنبه، برای کسب اطلاعات درخواست می کند.

درست قبل از ساعت 9.15 شب، به گردای و خدمات اورژانس در مورد حادثه در کلوندالکین، که شامل یک موتور سیکلت و یک اتوبوس، در جاده ننگور در تقاطع با جاده ویلو بود، هشدار داده شد.

این موتورسوار که مردی حدودا 40 ساله است به بیمارستان دانشگاه طلاق منتقل و سپس به بیمارستان بومونت منتقل شد. وضعیت وی پایدار توصیف شده است و راننده اتوبوس نیازی به مراقبت فوری پزشکی ندارد.

بازرسان از هر کسی که اطلاعاتی در مورد این حادثه دارد، از جمله کسانی که فیلم داش‌کم (از جمله رانندگان داش‌کم) را از تقاطع جاده ننگور و جاده بید در زمان برخورد در اختیار دارند، درخواست می‌کنند.

از هر کسی که اطلاعاتی در اختیار دارد خواسته می‌شود با ایستگاه Clondalkin Garda به شماره 01 6667600، خط محرمانه Garda به شماره 1800 666 111 یا هر ایستگاه Garda تماس بگیرد.

بر اساس آخرین آمار، در سال 2024 تا روز جمعه 92 نفر در جاده ها جان خود را از دست داده اند. این 10 عدد بیشتر از رقم 2023 در همان تاریخ است. مجموع مرگ و میر سال گذشته به تنهایی بالاترین میزان در 9 سال گذشته بود.

12 نفر از کشته شدگان در جاده ها در سال جاری موتورسوار بودند که با توجه به تعداد آنها در جاده، درصد بالایی است. در مقایسه، کشته شدگان 33 راننده، 20 مسافر و 20 عابر پیاده بودند. دوچرخه سواران و اسکوتر سواران برقی بقیه تلفات را تشکیل می دادند.

دیدگاهتان را بنویسید