خریدار بریتانیایی مدرسه سنگ‌زنی معروف خیابان لیسون شروع به دریافت 135 میلیون یورو می‌کند – روزنامه ایریش تایمز


این موسسه آموزش و پرورش در خیابان لیسون در دوبلین یک پدیده است. از زمانی که در سال 1969 تأسیس شد، کالج گریندز با بیش از 1500 دانش آموز تمام وقت که هزینه سالانه 10990 یورو را پرداخت می کنند، بدون احتساب هزاران نفری که هر سال برای دوره های کریسمس و عید پاک شرکت می کنند، به یکی از بزرگترین مدارس این ایالت تبدیل شده است.

سال گذشته خریداری شد برای مبلغی نامشخص از Dukes Education مستقر در بریتانیا، یکی از بزرگترین ارائه دهندگان آموزش خصوصی در جهان، با بیش از 30 مدرسه در چندین کشور. اگرچه موفقیت این مؤسسه از هزینه های بالا و عمر طولانی آن مشهود است، اما میزان درآمد واقعی آن مدت ها یک معما بود، زیرا صاحبان سابق آن، خانواده Kearns، تصمیم گرفتند آن را از طریق یک شرکت نامحدود اداره کنند.

اما حساب‌های منتشر شده توسط مالک جدید آن نشان می‌دهد که سال گذشته دانشگاه جدوارد و پل مورفی TD چقدر هزینه داشته است. آنها نشان می دهند که دوکس 93.3 درصد از شرکت را خریداری کرده است و 6.7 درصد باقی مانده توسط خانواده Kearns از طریق یک شرکت مستقر در جزیره من باقی مانده است.

«کل مبلغ خرید» که دوکز برای سهمش از مدرسه کرامر، از جمله ساختمان‌های گرجستانی آن در خیابان لیسون، پرداخت کرده است؟ کمتر از 135 میلیون یورو. و این تا اینجای کار، برای سرمایه گذاری آنها بسیار خوب است. گردش مالی در پنج ماه اول مالکیت حدود 8 میلیون یورو بود و برای دوره 780000 یورو سود داشت.

برای درک اینکه با نتایج Leaving Cert می توان در صنعت سودهای جدی به دست آورد، نیازی به H1 در ریاضیات ندارید.

مهندس نرم افزار مایکروسافت یکی از قایق های تفریحی است

اگر می‌خواهید مانند صاحبان سابق موسسه چه چیزی را مطالعه کنید تا آن را به دست آورید، ورود این قایق تفریحی به بندر دوبلین در آخر هفته گذشته ممکن است الهام بخش شما باشد. نورن 90 فوتی سال گذشته برای چارلز سیمونی با مبلغ 250 میلیون دلار (233 میلیون یورو) ساخته شد. شاید نام سیمونی را نشنیده باشید، اما بدون شک با کار او آشنا هستید: مهندس نرم افزار به ایجاد Microsoft Word و Excel برای بیل گیتس کمک کرد.

به گفته مجله فوربس، نبوغ برنامه نویسی او بیش از 5 میلیارد یورو ثروت برای او به ارمغان آورده است. مشخص نیست که آیا سیمونی ساکن سیاتل در آخر هفته گذشته هنگام بازدید از کاخ جین شناورش از دوبلین در کشتی بوده است یا خیر، اگرچه این قایق بادبانی خاکستری برای اجاره در دسترس نیست، بنابراین او ممکن است زیر عرشه ها بوده و روی یک اختراع جدید خیره کننده کار کرده باشد.

برای اثبات اینکه لزوماً ارتباطی بین قدرت ذهنی و هوش وجود ندارد، سیمونی که به مدت دو دهه با مارتا استوارت رابطه داشت، همچنین یکی از مشتاق ترین اهداکنندگان دونالد ترامپ است.

دایسون امضای خود را در املاک بالیناتری می گذارد

یکی دیگر از بازدیدکنندگان ایرلند با کیسه های پول جیمز دایسون، نجیب زاده خلاء و مالک جدید Ballynatray Estate در سواحل رودخانه بلک واتر در کو واترفورد. دایسون از اظهار نظر در مورد گزارش‌هایی که او را با خرید 30 میلیون یورویی مرتبط می‌کردند خودداری کرد، اما تأیید از طریق نامه‌ای ضمیمه شده به برنامه برنامه‌ریزی اخیر برای بازسازی مجموعه‌ای از ساختمان‌های جانبی در املاک بود.

در نامه ای که توسط دایسون امضا شده بود، عنوان شده بود که او مالک جدید املاک است و به کریستوفر نیکلسون، مدیر املاک، اجازه داده است تا درخواست برنامه ریزی را ارائه دهد. مانند سیمونی، به نظر می رسد زیرکی سیاسی دایسون با زیرکی تجاری او مطابقت ندارد. او یکی از تأثیرگذارترین حامیان برگزیت بود، اما پس از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، دفتر مرکزی شرکتش را از ویلتشایر به سنگاپور منتقل کرد و تنها پس از اتهامات ریاکاری، چرخش را انجام داد.

سوپرمک می خواهد زمان خواب جوان ترین کارمندان خود را افزایش دهد

هفت سال طول کشید تا سوپرمک از تلاش های مک دونالد برای تحمیل علامت تجاری «بیگ مک» خود بر محصولات غیر گوشتی جلوگیری کند. غول فست فود مورد علاقه ساحل غربی امیدوار است که تصمیم دیگری را کمی سریعتر از نیل ریچموند، وزیر امور خارجه که مسئول تجارت در وزارت شرکت است، بگیرد. سوابق منتشر شده بر اساس قانون آزادی اطلاعات نشان می دهد که این شرکت برای اولین بار در ژانویه به ریچموند نامه نوشت و پرسید که چرا جوانان 16 و 17 ساله اجازه داشتند تا ساعت 11 شب در میخانه ها کار کنند اما مجبور بودند شیفت های خود را در رستوران های فست فود در ساعت 10:00 به پایان برسانند. طبق قوانین قرارداد کار.

اپراتور فست فود ریچموند گفت: «به نظر ما عجیب است که کارمندان زیر 18 سال اجازه دارند در یک میخانه کار کنند اما نه در مکان هایی که الکل در آن فروخته نمی شود.

به شرکت پت مک‌دونا گفته شده است که می‌تواند از وزیر برای اجازه دادن به نوجوانان برای کار بعد از ساعت 10 شب درخواست معافیت کند. او متعاقباً در ماه مارس به دنبال یکی از آنها شد و گفت که فقط می‌خواهد نوجوانان 16 و 17 ساله در تعطیلات مدرسه و تعطیلات آخر هفته بعد از ساعت 10 شب کار کنند، اما هنوز تصمیمی دریافت نکرده است.

آیا قیمت‌های دوبلین طرفداران شهر منصفانه را به چوب‌های Wicklow سوق می‌دهد؟

در حال حاضر علاقه زیادی از بخش تولید مستقل برای The Late Late Show وجود دارد، با چندین متخصص در حال حاضر در زمین درخشان مرتبط با تولید نمایش. اما شهر منصفانه کجاست؟ طبیعی‌ترین مقصد صابون، استودیو آردمور در کو ویکلو است که اکنون متعلق به یک کنسرسیوم آمریکایی است. بین سال‌های 1989 تا 1994، قبل از اینکه قطعه کارریگ‌تاون در مونتروز ساخته شود، تمام صحنه‌های داخلی صابون در آردمور فیلم‌برداری شد. از قضا، RTÉ پس از این که تصمیم گرفت که انتقال بازیگران و خدمه از Montrose به Wicklow هزینه اضافه کاری زیادی داشته باشد، تولید را وارد خانه کرد.

وقتی Fair City را ترک کرد، ضربه‌ای برای آردمور بود، اما زمانی که برنامه‌های تلویزیونی چندسری ایالات متحده مانند Camelot، The Tudors و Penny Dreadful به ایرلند نقل مکان کردند، استودیو شکوفا شد، همه اینها زیر نظر مدیر اجرایی آن زمان Siún Ní Raghallaigh بودند.

چه اتفاقی برای او افتاد؟

هیچ دیزنی با خوشحالی برای اعضای گروه فیلم ایرلندی

دیزنی یکی از بزرگترین طرفداران صنعت فیلم ایرلند است که با معافیت های مالیاتی و گروهی ماهر جذب می شود. اخیراً، فیلم Disenchanted با بازی امی آدامز در نقش یک شاهزاده خانم افسانه ای در سال 2022 در کو ویکلو فیلمبرداری شد و شورای محلی اجازه داد تا انیسکری به دهکده ای قرون وسطایی تبدیل شود.

افسوس، پایان خوشی برای درموت بلیگه، یکی از اعضای خدمه که به عنوان استاد املاک فیلم کار می کرد، وجود نداشت. او به تازگی یک احضاریه جراحات شخصی علیه Clocktower Productions، خودروی دیزنی که فیلم را ساخته و شورای شهرستان Wicklow به دادگاه عالی ارسال کرده است.

رای دهندگان بریتانیا بر سر کاندوم و بدون خانه تقسیم شده اند

بهترین موقعیت در انتخابات بریتانیا، کارل ترنر از حزب کارگر است که هفته گذشته به گاردین درباره رای‌دهی گفت که به این حزب رای نمی‌دهد زیرا قصد دارند از کاندوم مالیات بگیرند. مرد اصرار داشت که آن را از تلویزیون شنیده است. ترنر توضیح داد: «ما از غیر خانگی مالیات می‌گیریم، نه کاندوم. او گفت: اوه. “مثل همسر نخست وزیر؟” آه

  • ثبت نام برای هشدارهای فشاری و بهترین اخبار، تجزیه و تحلیل و تفسیر را مستقیماً به تلفن خود تحویل دهید
  • پیدا می کنم آیریش تایمز در واتس اپ و در جریان باشید
  • پادکست In The News ما اکنون روزانه منتشر می شود – آخرین قسمت را پیدا کنید اینجا



دیدگاهتان را بنویسید