مستاجر سابق مارک گدارت پس از بردن صاحبخانه به دادگاه عالی، مبلغ RTB را دریافت می کند – ایریش تایمز



مستأجر سابق صاحبخانه جنجالی مارک گدارت سرانجام غرامتی را که در سال 2022 توسط هیئت اجاره مسکن (RTB) پس از اخراج نادرست او اعطا شد، دریافت کرد.

خانم لیزت پنا هررا، روانشناس اهل بولیوی که از سال 2008 در ایرلند زندگی می کند، در دادگاه شهرستان حکمی را برای پرداخت جایزه RTB در زمانی که پرداخت نشده بود، دریافت کرد، و زمانی که پول هنوز پرداخت نشده بود، اقدامی را در دادگاه انجام داد. دادگاه عالی.

او از Green Label Short Lets شکایت کرد، شرکت Godart که توسط RTB به او دستور داده شده بود که به دلیل اخراج نادرست او از خانه ای در وینتیج کورت، خیابان کورک، دوبلین 8، 15433 یورو به او بپردازد.

وقتی پرونده به دادگاه عالی رفت، آقای گدارت، تنها مدیر Green Label Short Lets، گفت که این شرکت دیگر معامله نمی‌کند و پولی برای پرداخت جایزه ندارد.

این شرکت یک تیم حقوقی از جمله مشاور ارشد را برای به چالش کشیدن ادعای خانم پنیا هررا استخدام کرد. در پایان، آقای قاضی برایان کرگان با این درخواست موافقت کرد که آقای گدارت، که در لوکزامبورگ زندگی می‌کند، به دادگاه بیاید تا به سؤالات مربوط به عدم پرداخت جایزه توسط Green Label پاسخ دهد.

روز چهارشنبه، خانم Peña-Herrera یک پیش نویس بانکی به مبلغ 17,421 یورو برای پوشش غرامت RTB، هزینه های پرونده دادگاه منطقه ای و بهره دریافت کرد.

در جلسه ای که در ماه آینده برگزار می شود، بحث خواهد شد که چه کسی باید هزینه های پرونده دادگاه عالی را بپردازد، پرونده ای که شامل 13 حضور در برابر آقای جاستیس کرگان بوده است و جلسات اخیر در این پرونده شامل وکلای ارشد هر دو طرف است. حکمی در انتظار درخواستی است که آقای گدارت شخصاً مسئول هزینه های جلسات است.

خانم پنیا هررا پس از پرداخت گفت: “من احساس غرور می کنم و احساس آرامش می کنم و واقعاً امیدوارم که آقای گدارت با رعایت قانون زندگی خود را آسان تر کند و از انجام کاری که انجام می دهد دست بردارد.”

خانم Peña-Herrera افزود: “من واقعاً از تیم حقوقی خود و افرادی در RTB و شورای شهر دوبلین که به من مشاوره و حمایت کردند سپاسگزارم.”

خانم Peña-Herrera پس از شکایت او به شورا در مورد ازدحام بیش از حد در خانه بیرون شد. تیم حقوقی او متشکل از ایگان مک ماهون از مک گراث مولان و وکلای جان کندی اس سی و لیام بل بی ال.

آقای گدارت و شرکت‌هایش موضوع تعدادی غرامت به مستاجران سابق بوده‌اند که پرداخت نشده‌اند، از جمله 54000 یورو به پنج نفر که اتاق‌های گرین لیبل را در ملکی در فیرویو، دوبلین اجاره کرده‌اند. این مستاجران سابق در حال حاضر به دنبال صدور حکم از دادگاه منطقه برای پرداخت جوایز RTB خود هستند.

این تاجر لوکزامبورگ در سال 2014 و در دوران رکود قیمت ملک در املاک ایرلند سرمایه گذاری کرد و اکنون درگیر اجاره کوتاه مدت و سایر فعالیت های ملکی است.

دیدگاهتان را بنویسید