مرد 41 ساله متهم به قتل برادر در کو کری در دادگاه ظاهر شد – روزنامه ایریش تایمز



مردی 41 ساله شنبه شب به اتهام قتل برادرش در جلسه ویژه دادگاه منطقه کیلارنی حاضر شد.

فرگوس اوکانر، از دهکده، اسکارتاگلین، کو کری، متهم به قتل پادریگ اوکانر (42) در An Caisleán Mór، Castleisland، Co Kerry، در 28 ژوئن 2024 است.

اتهام خلاف قانون عرفی است.

گروهبان کارآگاه ارنی هندرسون، که توسط بازرس Eoin O'Donovan برای مدیر دادستان عمومی (DPP) فراخوانده شد، بعد از ظهر شنبه به دادگاه دستگیری، اتهام و احتیاط در ایستگاه ترالی گاردا شهادت داد.

گروهبان هندرسون گفت که متهم پس از اخطار به اتهام پاسخی نداد.

وکیل Padraig O'Connell گفت هیچ سوالی در مورد این روش وجود ندارد. قاضی جوآن کارول گفت که او صلاحیت رسیدگی به پرونده وثیقه را ندارد و او را در بازداشت قرار خواهد داد.

آقای اوکانل گفت که پنج شنبه آینده برای موکلش در دادگاه عالی درخواست وثیقه خواهد کرد.

آقای اوکانل گفت که او نمی خواست در دادگاه علنی وارد جزئیات شود، اما از موکلش می خواهد که مراقبت های پزشکی مورد نیاز خود را دریافت کند.

قاضی کارول به آقای اوکانر دستور داد تا تمام مراقبت های پزشکی لازم را دریافت کند و داروهای تجویز شده را در حین بازداشت دریافت کند.

آقای اوکانل گفت که متهم از کار افتاده و درخواست کمک حقوقی کرده است.

آقای اوکانل گفت که این اتهام یک “برادراکشی ادعایی” بود. وکیل گفت، اما ذکر این نکته مهم است که متهم در دفاع از خود عمل کرده است.

آقای اوکانل گفت: «او اتهام قتل را رد کرد.

قاضی کارول خاطرنشان کرد که آقای اوکانر قصد داشت از خود دفاع کند.

قاضی کارول او را به زندان در کورک بازگرداند. او قرار است روز چهارشنبه 3 ژوئیه از طریق لینک ویدیویی در دادگاه ناحیه ترالی حاضر شود.

دیدگاهتان را بنویسید