رایان ایر ادعاهای افزایش قیمت را رد کرد زیرا مشتریان Aer Lingus برای پرواز تلاش می کنند – آیریش تایمز



Aer Lingus مشتریانی که در تلاش برای یافتن پروازهایی برای جایگزینی صندلی های لغو شده هستند، قیمت های بالایی را از جایگزین اصلی گزارش می دهند رایان ایر اما شرکت هواپیمایی رقیب اتهام سودجویی فرصت طلبانه را رد می کند.

تقریباً 400 پرواز توسط Aer Lingus لغو شده است زیرا اعضای Ialpa (انجمن خلبانان خطوط هوایی ایرلند) برای شروع چهارمین روز کار مدیریتی دقیق خود آماده می شوند.

بدنه خلبانان که به دلیل مطالبات حقوقی دست به اعتصاب زده اند نیز در نظر دارد روز شنبه به مدت هشت ساعت اعتصاب کند.

لغو پروازهای Aer Lingus باعث افزایش قیمت بلیت در سایر نقاط شده است، که در فصل اوج بالا هستند، زیرا آخرین صندلی‌های باقی‌مانده بسته شده‌اند.

به عنوان مثال، مسافرانی که سعی داشتند به مالاگا بروند – یکی از مسیرهایی که تحت تأثیر لغو Aer Lingus قرار گرفته است – در روز جمعه دریافتند که سفر رفت و برگشت Ryanair از دوبلین، بدون احتساب هزینه بار، به مقصد اسپانیا در هفته آینده بین 431 تا 629 یورو متغیر است.

برخی از مسافران گزارش دادند که کرایه های Ryanair بلافاصله پس از اعلام کار Ialpa به عنوان یک قاعده افزایش یافت.

یکی از مشتریانی که پروازهای رفت و برگشت از دوبلین به لیورپول را دنبال می کرد، گفت که فقط دو هفته پیش هزینه آنها 68 یورو بود که پس از اعلام کار بدنه هواپیما به بیش از 200 یورو افزایش یافت.

به طور جداگانه، پس از اینکه اعتصاب برنامه های یک مشتری Aer Lingus را برای پرواز به رم در هفته آینده تهدید کرد، او یک پرواز جایگزین از طریق Ryanair در اواسط ژوئن رزرو کرد که هزینه آن 72 یورو بود.

مشتری گفت که همان پروازهای رایان ایر در روز جمعه 244 یورو بود که در دو هفته فقط کمتر از 250 درصد افزایش داشت.

با این حال، رایان ایر گفت که “برخلاف برخی ادعاهای نادرست در رسانه های اجتماعی” به دلیل اعتصاب، کرایه های خود را افزایش نداده است.

به گفته کارشناسان صنعت، کرایه‌های خطوط هوایی، مانند سایر خطوط هوایی، تعیین نمی‌شوند، بلکه توسط الگوریتم‌هایی هدایت می‌شوند که عمدتاً بر اساس تقاضا و ظرفیت پرواز تعیین می‌شوند.

رایان ایر بخش هایی از پروازهای اضافی را به مقاصد تعطیلات محبوب از جمله مالاگا و تفرجگاه پرتغالی فارو اضافه کرده است.

سفرنامه نویس و صاحب نشریه تجاری TravelExtra Eoghan Corry می گوید، با این حال، این شرکت هواپیمایی ظرفیت کافی برای پوشش تمام پروازهای لغو شده رقیب خود را ندارد.

«آلپا این را می‌داند. اینطور نیست که Ryanair بتواند وارد کار شود و تجارت Aer Lingus را بگیرد، آنها هواپیماهای اضافی ندارند.

کوری گفت که مسافران تعطیلات “ناتوان” مانده اند، زیرا آنها در تلاش برای برنامه ریزی لحظه آخری هستند. اما او توضیح داد که قیمت ها اثر ثانویه اعتصاب است.

او گفت که تاکتیک های مورد استفاده بدن خلبان ها با هدف ایجاد “حداکثر استرس برای مسافران” است.

او گفت: “شما باید مسافران را بترسانید، مردمی دارید که برای جو دافی در مورد عروسی ناموفق ناله می کنند، این هدف در تمام مدت بوده و آنها به این هدف رسیده اند.”

با این حال، کوری هنوز مطمئن نیست که آیا تأثیر تا کنون برای تأمین خواسته‌های آنها کافی است یا خیر.

او گفت: «این قرارداد همیشه در آخرین لحظه امضا می‌شود، نمی‌دانم روز شنبه امضا می‌شود یا خیر».

دیدگاهتان را بنویسید