مردی به دلیل حمله به توریست کانادایی در دوبلین در دادگاه حاضر می شود – ایریش تایمز



انتظار می رود مردی 20 ساله در رابطه با حادثه ای در خیابان اوکانل که در آن یک گردشگر کانادایی به شدت مجروح شد، صبح امروز در دادگاه جنایی حاضر شود.

در ساعت 1 بامداد یکشنبه 23 ژوئن گاردای در مورد دو حادثه شامل تعدادی از افراد در خیابان کاتال بروگا و خیابان اوکانل بالا هشدار داده شد. دو مظنون در نزدیکی محل جنایت دستگیر شدند.

این گردشگر کانادایی که مردی حدودا 40 ساله است برای مداوا جراحات جدی به بیمارستان ماتر منتقل شد.

تاکنون چهار نفر در پیوند به این رویداد بازداشت شده اند. مردی حدوداً 30 ساله روز دوشنبه بدون تفهیم اتهام آزاد شد و قرار است پرونده ای برای مدیر تعقیب عمومی (DPP) تهیه شود.

این جوان 20 ساله که صبح روز جمعه در دادگاه حاضر می شود، عصر پنجشنبه دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت. وی در ارتباط با این حادثه متهم شده است.

گاردای مایل است با هرکسی که در منطقه خیابان کاتال بروگا، نزدیک بار اتاق نشیمن، بین ساعت 12:40 بعد از ظهر تا 1 بامداد، و هر کسی که در خیابان اوکانل، نزدیک به فروشگاه اسپار/فانلند/ گردشگری بود، صحبت کند. دفتر، روبروی Spire، بین ساعت 12:40 ظهر تا 1 صبح امروز.

از هر کسی که ممکن است فیلم dashcam (از جمله DVR) داشته باشد خواسته می شود آن را به Gardaí ارائه دهد.

از هر کسی که اطلاعاتی دارد خواسته می‌شود با ایستگاه استور استریت گاردا به شماره 01 666 8000، خط محرمانه گاردا به شماره 1800 666 111 یا هر ایستگاه گاردا تماس بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید