ادای احترام به دو فوتبالیست جوان با استعداد که در برخورد اسکوتر با اتوبوس کشته شدند – آیریش تایمز



ادای احترام به دو فوتبالیست جوان با استعدادی که صبح روز پنجشنبه در شهر واترفورد بر اثر برخورد اسکوتر آنها با اتوبوس جان باختند، برگزار شد.

گیلبرت کالینز، 15 ساله، از پارک آردمور در واترفورد، در ساعت 2:10 صبح روز پنجشنبه در صحنه برخورد در جاده کورک R680 در واترفورد جان خود را از دست داد. دوست او آووزوا ادریس 17 ساله از کریستال میوز در جاده کورک پس از تصادف به بیمارستان دانشگاه واترفورد منتقل شد. او به بیمارستان دانشگاه کورک منتقل شد و بعد از ظهر پنجشنبه درگذشت.

این نوجوانان در حال بازگشت از سالن ورزشی 24 ساعته بودند که این تصادف مرگبار رخ داد. راننده اتوبوس JJ Kavanagh & Sons Private Coach در این حادثه آسیبی ندید.

آووزوا که به آوو معروف بود با باشگاه فوتبال ویلا در واترفورد بازی می کرد. ویلا اف‌سی در بیانیه‌ای از شوک بزرگ خود از مرگ بازیکن آینده دار زیر 17 سال خود صحبت کرد.

آوو چندین سال برای این باشگاه بازی کرده است و نه تنها بازیکن بسیار خوبی بود، بلکه بیش از همه یک پسر جوان بسیار خوب بود که همیشه لبخند بر لب داشت. او عاشق فوتبال، بازی با باشگاه و هم تیمی هایش بود و اخیراً وقتی او و تیمش فینال جام زیر 17 سال را بردند، لذت زیادی را تجربه کرد.

باشگاه مایل است عمیق ترین تسلیت خود را به خانواده و دوستان او در این زمان واقعا سخت ابراز کند. افکار ما همچنین با مربیان و هم تیمی های آوو در دوران حضورش در ویلا است.”

در همین حال، باشگاه فوتبال واترفورد کریستال در بیانیه ای به بازیکن خود گیلبرت کالینز ادای احترام کرد. مسئولان باشگاه اعلام کردند که پس از مرگ او احساس غم و اندوه قابل لمسی وجود دارد.

گفتن اینکه همه در واترفورد کریستال از خبر روز گذشته درگذشت غم انگیز گیلبرت کالینز عمیقاً شوکه و غمگین هستند، دست کم گرفتن بزرگی است. گیلبرت در رده های سنی مختلف برای باشگاه بازی کرده است و در این فصل بخشی از تیم زیر 16 سال ما بود.

گیلبرت بازیکن، هم تیمی و دوست بسیار خوبی بود، اما او همچنین مرد خوبی بود. باشگاه مایل است عمیق ترین تسلیت خود را به خانواده و دوستان وی در این زمان واقعاً دشوار ابراز کند. افکار ما در این زمان وحشتناک با خانواده او است.»

شهردار شهر و شورای واترفورد، کلر جیسون مورفی، کتاب تسلیت نوجوانان را در تالار شهر باز کرد. خدمات مشاوره و پشتیبانی به همکلاسی ها و دوستان پسران ارائه می شود.

ایمون کوینلان، عضو شورای شهر وست فیانا فایل و ترامور و واترفورد سیتی گفت که از دست دادن نوجوانان یک “تراژدی وحشتناک” بود.

Awu به تازگی گواهی پایان تحصیل خود را در کالج De La Salle در واترفورد تکمیل کرده بود در حالی که گیلبرت در کالج جامعه سنت پل در Lisduggan شرکت کرد.

فیونا مک دانل، مدیر کالج جامعه سنت پل، دانش آموز گیلبرت را به عنوان عضوی ارزشمند از جامعه مدرسه توصیف کرد “که حضور پر انرژی او در اطراف مدرسه برای همه از دست خواهد رفت”.

این نوجوان 15 ساله به تازگی مدرک تحصیلی خود را تکمیل کرده بود، در حالی که برادر کوچکترش در حال حاضر دانش آموز سال اول مدرسه است.

او گفت: “گیلبرت بین کارکنان و دانش آموزان بسیار محبوب بود و همیشه حرفی برای به اشتراک گذاشتن و لبخندی برای گفتن داشت.” او او را به عنوان یک بازیکن بسکتبال و فوتبال با استعداد توصیف کرد که کمک زیادی به موفقیت تیم های مدرسه کرد. همه ما اینجا در کالج جامعه سنت پل دلش برای او تنگ خواهد شد.

مدرسه یک طرح مدیریت حوادث بحرانی را با حضور روانشناسان سرویس روانشناسی آموزشی ملی اجرا کرده است تا به کارکنان در مورد نحوه حمایت از دانش آموزان مشاوره دهند. مدرسه امروز برای پشتیبانی از کارکنان، دانش آموزان و والدین باز است و در این زمان از حریم خصوصی درخواست می کند.

از گیلبرت پدرش کالینز (بابی)، مادر رونکه، برادران آلبرت کالینز و مارولوس اوکین و خواهر پریش اوکین، همراه با خانواده و دوستان بزرگ باقی مانده است. مراسم خاکسپاری او روز سه شنبه در واترفورد برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید