خانه گاردا در حالی که همسر و فرزندانش شرکت می کنند در حالی که او با ماشین پیشرفته به رالی دونگال می رود، مورد هجوم قرار گرفت – ایریش تایمز



خانه گاردا در حالی مورد حمله قرار گرفت که او در رالی بین المللی دونگال با یک ماشین تغییر یافته در داخل شرکت می کرد گاردا livery، در پروژه ای که برای تقویت روابط با علاقه مندان جوان اتومبیل و موتوراسپرت طراحی شده است.

گاردای معتقد است که قبل از حمله بعد از ظهر جمعه گذشته، که گمان می رود توسط دو نفر انجام شده باشد، یک درجه نظارت از خانه خانواده گاردا در کو میث انجام شده است.

سنگی از پنجره اتاق نشیمن پرتاب شد که باعث آسیب به داخل و خارج خانه شد. همسر و فرزندان خردسال نگهبان در آن زمان داخل بودند.

گاردای مظنون است که مهاجمان در رسانه های اجتماعی دیده اند که گاردا کریستوفر لینچ در آن زمان با یک خودروی فولکس واگن گلف 2.0 لیتری، 295 اسب بخاری، 4wd در دونگال بوده است. که توقیف شد در حین کشف مواد مخدر و برای استفاده در یک پروژه تبلیغاتی لباس گاردا به تن کرد.

منابع گردا گفتند که حضور در راهپیمایی بسیار خوب پیش رفت. بیشتر محتوای رسانه‌های اجتماعی پیرامون گاردا لینچ و یکی از همکارانش که همراه با وسیله نقلیه در آنجا بودند، مثبت بود زیرا آنها با تعداد زیادی از رانندگان جوان درگیر بودند.

با این حال، محتوای دیگر لحن منفی تری دارد و به نظر می رسد بر روی کار گاردا لینچ با واحد پلیس راه دلوین تمرکز دارد. این کار گاهی اوقات مصادره خودروهای اصلاح شده از رانندگان جوان را به دلایل ایمنی ضروری می کند.

خط اصلی تحقیق در مورد حمله به خانه خانواده لینچ این است که افراد مسئول قصد داشتند از گاردا لینچ به خاطر نقش او به عنوان افسر پلیس راهنمایی و رانندگی انتقام بگیرند.

گاردا لینچ، یک علاقه‌مند به خودرو، آخر هفته گذشته به دونگال اعزام شد، زیرا او یکی از اعضای کلیدی Garda بود که عملیات Nexus را تبلیغ می‌کرد، که به دنبال دسترسی به رانندگان جوان‌تر علاقه‌مند به ورزش موتوری با هدف بهبود ایمنی جاده‌ها بود.

گاردای گفت که آنها در حال “بررسی یک حادثه آسیب جنایی” در ملک در کو میث اندکی قبل از ساعت 5 بعدازظهر جمعه گذشته هستند و از شاهدان درخواست می کنند که به دادگاه مراجعه کنند.

گاردا افزود: «از هر کسی که ممکن است در زمان یا دقایقی قبل از حادثه رفتار مشکوکی را در مناطق جاده Kells Road-Athboy دیده باشد یا هر کسی که ممکن است فیلم دوربین مداربسته داشته باشد، از تریم گاردا درخواست می شود.

دو مرد جوان درگیر شدند که یکی از آنها سنگ تزئینی بزرگی را از باغ خانه ای در خیابان برداشت. سپس از راهروی خانه لینچ بالا رفت و سنگ را از پنجره اتاق نشیمن پرتاب کرد.

او توسط یک همدست و گاردای به محل جنایت رانده و از آن خارج شد و گاردای معتقد است که این دو مرد در همان روز قبل در هنگام نظارت از خانه در منطقه بودند. به نظر می رسد مدتی بعد با همان ماشین برگشتند و حمله را انجام دادند.

مردم محلی بلافاصله پس از این حادثه مهاجمان را دیده اند.

این پرونده توسط گاردای محلی و واحدهای تخصصی در حال بررسی است. پلیس در حال بررسی شواهدی است که قبلاً جمع آوری شده است و برخی از خطوط تحقیقاتی را دنبال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید