یکی از بزرگترین مجلات پسرانه بازگشته است – اینها چالش هایی است که با آن روبرو خواهد شد


به پسرا بگو پس از یک وقفه نه ساله، مجله Loaded بازگشته است. در واقع به پسرا نگو به باباشون بگو. مطابق با مدیر عامل دنی لوی راه‌اندازی مجدد خریداران اصلی را هدف قرار داده است، فقط در حال حاضر آنها “در کنار همسر و فرزندان خود در خانه با خوشحالی زندگی می کنند.”

برند مجله که صحت سیاسی را شکست در دهه 1990 و 2000 ادعا می کرد که این کار را خواهد کرد “انگشت وسط را به ایده های مدرن مردان بچرخانید” در قالبی جدید و فقط دیجیتالی با نام تجاری دنیایی پر بار. لیز هرلی، بازیگر و مدل، درست مانند اولین شماره در سال 1997، روی جلد این نسخه مجدد ظاهر شد.

استقبال بیشتر رسانه‌ها خشن بود. نامیده شده است “غمگین ترین راه اندازی مجدد تا کنون”.

لوی در مصاحبه‌های خود از تغییر نام تجاری در هر دو طرف جنگ فرهنگی استفاده کرده است و استدلال می‌کند که مردان مدرن به فضای امنی بین «نگرش که هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید یا کاری انجام دهد» و سونامی پورنوگرافی آنلاین نیاز دارند. “دادن تصور تحریف شده به افراد جوان از عادی بودن جنسی”. در مصاحبه های دیگر، لوی اعتراف می کند که برند به روز شده این کار را خواهد کرد فاقد هرگونه برهنگیدر عوض تمرکز بر روزنامه‌نگاری فناوری، ورزش، فیلم و مد برای هدف قرار دادن مخاطبان بالغ‌تری که توسط پورنو خسته شده‌اند اما هیچ پلتفرم اختصاصی برای مردان ندارند.

در حالی که لوی زیرکانه رسانه ها را برای بازگرداندن نادرستی سیاسی به کار گرفت، بیانیه مطبوعاتی رسمی برای راه اندازی مجدد ظریف تر و ادعا می کند که مجله فضای جدیدی را برای مردان ترسیم خواهد کرد که نه “سمی” و نه “فوق العاده ایمن” است.

مطمئناً بازاری برای آن وجود دارد دلتنگیو مردان میانسال از مشتاق ترین کاربران هستند. چه در مقایسه مجموعه‌های وینیل خود یا دوچرخه‌سواری قدیمی، چنین جوامعی اغلب می‌توانند نمادهای گذشته و چالشی برای فرهنگ کنونی.

این که آیا مردانی تا زانو پوشک پوشک در حسرت مجله Loaded هستند یا خیر، باید دید. در همین حال، راه اندازی مجدد با چالش های دیگری در یک محیط پرتنش برای برندهای رسانه ای مواجه است. اگر نسخه چاپی Loaded خراب می شود و می سوزد، چرا اصلاح دیجیتال بهتر عمل می کند؟

شکی نیست که تبلیغات دیجیتال همچنان بر بازار رسانه ها تسلط خواهد داشت. مقرون به صرفه و قابل اندازه گیری در نظر گرفته می شود و نشان دهنده سهم فزاینده ای از بودجه تبلیغ کنندگان است. در حال حرکت از رسانه های سنتی به فرمت های دیجیتال است مانند پادکست، جستجو، اجتماعی، دیجیتال خارج از خانه و ویدیوی درخواستی.

جان وانامیکر، کارآفرین خرده‌فروشی آمریکایی، این را گفت نیمی از پولی که صرف تبلیغات می کنم هدر می رود – مشکل این است که نمی دانم کدام نصف است. برای تبلیغ‌کنندگان، دیجیتال این مشکل را حل می‌کند زیرا داده‌ها را در اختیار دارند.

خطرات استارتاپ دیجیتال

چشم انداز رسانه ای امروزی برای برندهای چاپی نابخشودنی است. بعد از 200 سال شکستن سرفصل های جهانی، روزنامه لندن ایونینگ استاندارد بسیاری از برندهای روزنامه را دنبال خواهد کرد. چاپ روزانه خود را به پایان می رساند. استاندارد به مدلی با برگ های شل رفته بود و هنوز نتوانسته بود درآمد کافی از تبلیغات را به دست آورد برای تامین هزینه های خود.

حتی برای برندهای مجلات نمادین، گذار به دیجیتال مملو از ریسک است. احیای افسانه مجله موسیقی Q به طور ناگهانی (و به طور مرموزی) لغو شد پس از تنها شش ماه فقط به این دلیل که یک برند رسانه ای ارتباط نوستالژیکی با مخاطبان خود دارد، به این معنی نیست که به یک پیشنهاد دیجیتالی تبدیل می شود که با جذب تبلیغ کنندگان درآمد کسب می کند.

بنابراین مدل کسب و کار مناسب برای برندهای رسانه ای چیست؟

برخی از برندهای خبری تغییر آنلاین را با شکوه دنبال کرده اند. اینها نیویورک تایمز، گاردین و دیلی میل هستند سه تا از پربازدیدترین وب سایت های خبری در جهان. اما همه برندهای رسانه دیجیتال با یک انتخاب روبرو هستند – اینکه محتوای خود را به صورت رایگان در دسترس قرار دهند و تبلیغات اطراف آن را بفروشند یا برای آن هزینه بپردازند. هر دو ریسک دارند.

ریچ، صاحب ده‌ها عنوان خبری منطقه‌ای بریتانیا به همراه Daily Mirror و Daily Express، واقعاً با تجربه کاربری آنلاین خود مشکل دارد. به دلیل بارگذاری بیش از حد صفحات با تبلیغات پاپ آپ بی پایان مورد انتقاد قرار گرفته است و در حال حاضر کارکنان خود را اخراج می کند.

یکی دیگر از برندهای بریتانیایی، تایمز، در سال 2010 با نصب دیوار پرداخت دست خود را به خطر انداخت. موفقیت آن نشان داد که خوانندگان آن مایل به پرداخت برای محتوای استثنایی هستند. در همین حال، میل اخیراً یک مدل سازش معرفی کرده است. این شرکت 4.99 پوند در ماه برای دسترسی به مقالات Mail+ دریافت می کند و ادعا می کند که برای بیش از بیش از آن ثبت نام کرده است. 150000 خواننده تاکنون.

حامیان Loaded این درس‌ها را آموخته‌اند و با یک مدل اشتراک بانکداری می‌کنند، با محتوای رایگان کافی برای خوانندگان قبل از خرید. خوانندگان می توانند سه ماه عضویت رایگان دریافت کنند که پس از آن وجود دارد هزینه 9 پوند در ماه.

نوار قدیمی “برای مردانی که باید بهتر بدانند” به روز شده است بدون “باید” و محتوای بالغ‌تر یک تعریف برای آن پدرانی است که در تلاش هستند.

این برند پیشنهاد می‌کند که خوانندگانش بزرگ شده‌اند و مجله مورد علاقه‌شان هم بزرگ شده است. زمان نشان خواهد داد که آیا این پدران پول نقدی که به سختی به دست آورده اند را برای این تجربه خرج خواهند کرد یا خیر. شش ماه باید این کار را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید