گاردا شروع به محاکمه در دادگاه منطقه در مورد سقوط N7 که منجر به کشته شدن باند سه نفره شد – ایریش تایمز



گاردا متهم به به خطر انداختن زندگی در جریان برخوردی که در آن سه مرد در دوبلین جان باختند، برای محاکمه نزد قاضی و هیئت منصفه به دادگاه منطقه فرستاده شد.

مدیر دادستانی پس از بررسی سانحه مرگبار که منجر به کشته شدن سه نفر از اعضای یک باند مستقر در طالقت شد، توسط بازرس گردا (Gsoc) رسیدگی به اتهامات صادر شد.

دین مگوایر (29)، کارل فریمن (26) و گراهام تیلور (31) در 7 ژوئیه 2021 پس از برخورد رو به رو با یک کامیون بین سیتی وست و بالدونل، بلافاصله پس از آتش گرفتن خودروی BMW که در حال حرکت بودند، جان خود را از دست دادند. رانندگی در سمت اشتباه N7، فرار از نگهبانان.

گاردا جان فرانسیس رایان از Tallaght Garda به به خطر انداختن زندگی متهم شده است.

او ابتدا در ژوئن سال گذشته به دادگاه منطقه دوبلین احضار شد و این موضوع به ماه اکتبر موکول شد، زمانی که دادگاه به دادستان دستور داد تا مطالب مرتبط از جمله فیلم‌های ویدئویی را تحویل دهد. پس از آن جلسه، سه جلسه دیگر به تعویق افتاد.

روز چهارشنبه، دادستانی یک کتاب مدارک را به افسر پلیس تحویل داد.

قاضی میشل فینان سپس با اعطای بازگشت به دادگاه، او را به دادگاه سلطنتی دوبلین فرستاد، جایی که پرونده در 18 ژوئیه فهرست خواهد شد.

این اتهام، بر اساس بخش 13 قانون جرایم غیر کشنده علیه شخص، ادعا می کند که گاردا رایان در مسیر ثانویه به سمت شرق بین راثکول و سیتی وست به سمت غرب رانندگی کرد و به شیوه ای بی احتیاطی که خطر قابل توجهی برای مرگ یا جراحت جدی برای یکی از اعضا به همراه داشت. عموم.

وکیل وی در اولین جلسه دادگاه خود در 28 ژوئن سال گذشته، خواستار افشای مدارک دادستانی «با هر گونه فیلم دوربین مداربسته» شد. یک مقام Gsoc گفت که رعایت خواهد شد.

دادگاه همچنین به رسانه ها دستور داد که نشانی گردا را منتشر نکنند.

تحقیقات پزشکی قانونی درباره مرگ این سه مرد آغاز شده است، اما در انتظار نتیجه دادگاه به تعویق افتاده است.

دیدگاهتان را بنویسید