عضو نیروی دفاعی در نقش تنوع به جرم جنایات جنسی محکوم شد – آیریش تایمز



عضو سابق نیروهای دفاعی که سمتی داشت که به ترویج تنوع در خدمات کمک می کرد، به اتهامات جنایت جنسی محکوم شد.

این خبر پس از اعتراض عمومی به دلیل صدور حکم جداگانه در مورد کاتال کروتی، سرباز ارتش، منتشر شد. محکومیت تعلیقی برای ضرب و شتم ناتاشا اوبراین (24) ج لیمریک دو سال پیش.

پرونده نامربوط یکی از اعضای سابق نیروهای دفاعی که به اتهام جرایم جنسی محکوم شده بود، پس از طرح اتهامات در حین خدمت آنها مطرح شد. عضو سابق نقشی در ترویج تنوع در ارتش داشت.

آنها از کارکنان ارشد نبودند. در عوض، آنها در میان گروه بسیار بزرگی از اعضای نیروهای دفاعی بودند که طی سال‌ها وظایف مختلفی را برای ترویج و حمایت از جنبه‌های گوناگونی در ارتش بر عهده گرفتند.

این عضو پس از ترک داوطلبانه قبل از پیشبرد پرونده علیه وی، دیگر خدمت نمی کند. ماهیت دقیق اتهامات، از جمله زمان و مکان وقوع جنایات، به دلیل محدودیت‌های قانونی که در آن زمان روی پرونده اعمال شده است، قابل افشا نیست. با این حال، این پرونده تاریخی نیست.

محدودیت‌های چنین پرونده‌هایی در دادگاه‌های جنایی – و فرآیندهای مشابه مانند دادگاه‌های نظامی که توسط نیروهای دفاعی اداره می‌شود – بسیار مکرر و مبتنی بر قربانی است.

این سطح از حمایت به قربانیان ارائه می شود تا تبلیغات عمومی در طول هر محاکمه جنایی یا نظامی آنها را از طرح شکایت یا شهادت بعدی علیه متهم بازدارد.

سرباز سابق که به اتهامات جنسی محکوم شد، بخشی از تلاش نیروی دفاعی برای مدرن کردن فرهنگ ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی برای خدمت بهتر به اعضای با پیشینه‌های مختلف بود.

در مورد اخیر، که به عنوان یک مشکل بزرگ برای نیروی دفاعی ظاهر شده است، خانم اوبراین در سال 2022 در مرکز شهر لیمریک توسط کروتی، که قبلا هرگز ندیده بود، مورد ضرب و شتم قرار گرفت، پس از اینکه از او خواست که حرف «فریاد زدن» را متوقف کند. f* ***t” به افراد دیگر در خیابان. ساعاتی پس از حمله، کروتی به دوستانش در اسنپ چت لاف زد: «دو تا او را بکشند، دو تا او را بیرون کنند»، با اشاره به چهار مشت زدن به خانم اوبراین.

کروتی، 22 ساله، از پارکرو هایتس، آردناکروشا، کو کلر، هنوز در نیروهای دفاعی خدمت می کند.

نیروی دفاعی قبلاً یک محاکمه داخلی علیه کروتی راه اندازی کرده است که می تواند به پایان خدمت سربازی او منجر شود.

با این حال، در روزهای اخیر در روزنامه ایریش تایمز مشخص شد که یکی از اعضای سرویس دریایی – افسر خرده دریایی دیوید اوگرمن – هنوز تقریباً یکی از اعضای نیروهای دفاعی است. یک سال پس از اعتراف به جرم تجاوز خشونت آمیز به دوست دختر سابق که باعث شد یکی از چشمانش برای همیشه جابجا شود.

O'Gorman، Drumgoole، Castlecomer، Co Kilkenny، بوکسور سنگین وزن در نیروی دفاعی، تابستان گذشته به دلیل حمله به یک آدرس در لیمریک در ماه مه 2020 به جرم خود اعتراف کرد.

حکم او توسط قاضی تام اودانل به تعویق افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید