سرویس‌های Aer Lingus با اختلالاتی مواجه می‌شوند که خلبانان برای مدیریت صف پرداخت سر کار می‌روند – The Irish Times



خلبانان در Aer Lingus کار بر روی مدیریتی را آغاز کرده اند که انتظار می رود برنامه های سفر هزاران نفر را مختل کند.

اعتصاب اعضای انجمن خلبانان خطوط هوایی ایرلند (Ialpa) پس از نیمه شب به عنوان بخشی از اختلاف حقوقی آغاز شد. این حرکت تاکنون 270 پرواز را انجام داده است.

بر اساس قانون کاری، خلبانان خارج از ساعت کار نخواهند کرد یا تغییرات فهرستی را نمی پذیرند و انعطاف پذیری Aer Lingus را که برای برآورده کردن برنامه شلوغ پرواز خود نیاز دارد، از بین می برد.

این شرکت متعهد شد به تمرکز خود بر به حداقل رساندن اختلال برای مسافران ادامه دهد.

دادگاه کار دیروز به طرفین گفت که در حال حاضر به آنها کمک نمی کند تا اختلاف را خاتمه دهند، اما گفت که وضعیت را هفته آینده بررسی خواهد کرد.

Aer Lingus قبلاً تأیید کرده بود که 50 پرواز دیگر را در دوشنبه و سه‌شنبه، 1 و 2 ژوئیه لغو کرده است تا اختلال را برای خلبانان به حداقل برساند.

این اتحادیه خواهان افزایش حدود 24 درصدی دستمزدها است که می گوید مطابق با آنچه خلبانان سایر خطوط هوایی دریافت کرده اند و در طول بحران هزینه زندگی منطقی است، قصد دارد در روز شنبه، 29 ژوئن، بین ساعت 5 اعتصاب کند. بامداد و ساعت 13:00

کاپیتان دانیل لانگان، نایب رئیس (مالی) Ialpa گفت که اتحادیه به تصمیم دادگاه کار برای عدم مداخله در این اختلاف توجه کرده است.

وی افزود: “با توجه به گفته‌ها، Ialpa از Aer Lingus می‌خواهد تا تاریخ و زمانی را برای از سرگیری مذاکرات تعیین کند تا از اقدامات صنعتی در شنبه آینده جلوگیری شود.”

این شرکت هواپیمایی اصرار داشت که هم به طور مستقیم و هم از طریق چارچوب روابط صنعتی ایالت برای گفتگو در دسترس است.

Aer Lingus از Ialpa خواست تا آسیبی را که اقدامات صنعتی به مسافران، شرکت و اقتصاد ایرلند وارد می کند، در نظر بگیرد.

کاپیتان مارک تیگه، رئیس Ialpa، پس از حضور در دادگاه کار در روز سه‌شنبه برای تشریح جنبه‌های اختلاف خود، تاکید کرد که اعتصاب تا زمانی که به نگرانی‌های اتحادیه رسیدگی نشود، ادامه خواهد داشت.

نمایندگان Aer Lingus به رهبری لین امبلتون، مدیر اجرایی، پیشتر با کارکنان دادگاه استخدام ملاقات کردند. دونال موریارتی، مدیر ارشد شرکت هواپیمایی، متعاقبا این مذاکرات را “سازنده” توصیف کرد.

با این حال، شرکت بعداً اعلام کرد که از تصمیم بعدی دادگاه مبنی بر عدم حرکت در این مرحله ناامید شده است.

دیدگاهتان را بنویسید