ساوث دوبلین اف سی دستور داد تا کودکان را از منطقه نمایش به روز سرگرمی فوتبال دعوت کنند – روزنامه ایریش تایمز



به یک باشگاه فوتبال در جنوب دوبلین دستور داده شده است که کودکان ساکن در ایستگاه اتوبوس همسایه را به یک “روز سرگرم کننده فوتبال” با سایر کودکان محلی دعوت کند، زیرا یکی از کارکنان آن سال گذشته دو پسر مسافر هشت و نه ساله را به عضویت خود درآورد. .

قاضی مایکل مک انتی پس از اشاره به اینکه “جایزه مالی تنبیهی” می تواند “عنوان نمونه ای برای همه باشگاه های ورزشی” ارائه کند، در نهایت دریافت که هرگونه غرامت باید “بر روی شمولیت متمرکز شود، نه تحریم یک طرف… بر جای گذاشتن یک میراث احتمالی… تلخی بر مسافران».

را کمیسیون روابط کار (WRC) دریافت که “روشن است که یک مورد فنی تبعیض وجود دارد” زمانی که این مقام مسئول خسارت مالی در باشگاه را به گردن “این گروه از افراد” می اندازد زیرا او پسران را دور کرده است.

دادگاه شنید که این مقام، یک داوطلب طولانی مدت در باشگاه فوتبال ویساید سلتیک، گفت که “روز بدی” در محل کار خود داشته است و زمانی که تماس را پذیرفت تحت فشار قرار گرفته است.

به عنوان بخشی از دستورالعمل‌های انطباق بر اساس قانون برابری 2000، دادگاه به باشگاه دستور داد تا 1000 یورو را برای تأمین مالی این رویداد کنار بگذارد، به هر پسر کوپن 50 یورویی اسباب‌بازی‌های اسمیتز بدهد و یک افسر رابط جامعه داوطلب را منصوب کند تا با همسایگان خود در این رویداد برخورد کند. املاک مسکونی مسافران در جاده گلناماک در کیلترنان، کو دوبلین.

این به دنبال شکایت جیم کانرز علیه باشگاه در ماه مه 2023 از طرف پسرانش جیم و مایکل پس از شکست تلاش‌ها برای حل اختلاف از طریق میانجیگری انجام شد.

آنا بیربک، از آژانس پشتیبانی مسافرتی Exchange House، در یک جلسه استماع برابری گفت که در مارس 2023 با یکی از افسران باشگاه در Wayside FC تماس گرفت و از او پرسید که آیا باشگاه پسران را به عنوان نوجوانان می پذیرد یا خیر.

پاسخ افسر جوان آقای D این بود که گرفتن آنها ممکن نیست – و او ادامه داد که “گروه افراد آنها” مشکلاتی را برای باشگاه ایجاد کرده اند و به ادعاهایی مبنی بر شکسته شدن نرده ها و سوار شدن بر روی زمین اشاره کرد. بیربک در شهادتش گفت.

آقای D اضافه کرد که برای پیوستن پسران “خیلی دیر در فصل” است و تیم ها “از قبل پر شده اند”.

به دادگاه گفته شد که پسرها “بسیار علاقه مند به فوتبال” هستند و امتناع از عضویت به دلیل مسافر بودن آنها “تأثیر بسیار منفی” روی آنها داشته است.

قاضی خاطرنشان کرد که شاهد پذیرفته است که هیچ یک از پسران “هیچ ارتباطی” با هیچ آسیبی به تاسیسات باشگاه نداشته اند.

WRC گفته شد که Wayside Celtic دهه‌ها پیش به‌عنوان یک باشگاه کانتری تأسیس شد و از آن زمان با توسعه حومه شهر و “جمعیت رو به رشد سریع” احاطه شده است. موضع آقای D این بود که تقاضا برای مکان در تیم های نوجوانان “تقریباً حریصانه” بود و وقتی او تماس گرفت همه آنها “به طور کامل مشترک بودند”.

نمایندگان وی افزودند که Wayside FC می خواست “همسایه های خوبی” باشد و “شکایت را دوستانه حل کند”.

آقای مک‌انتی، قاضی، در حکم خود نوشت: «روشن بود که یک مورد فنی تبعیض در تماس تلفنی وجود داشت.

در یک دستورالعمل انطباق، او به Wayside Celtic دستور داد تا مصاحبه کند و یک افسر ارتباط داوطلبانه با جامعه را که وظیفه کار با “جامعه مسافران محله” را بر عهده داشت، منصوب کند. آقای مک‌انتی توصیه کرد که باشگاه برای پرداخت هزینه‌های داوطلب درخواست کمک مالی دولتی یا محلی کند. وی گفت: خانه صرافی می تواند از باشگاه در جذب و آموزش نامزد و درخواست کمک مالی حمایت کند.

در نهایت، او به Wayside Celtic دستور داد که “از مشارکت داوطلبانه باورنکردنی” مقام رسمی آقای D.

او در جلسه اعلام کرد که پس از سال‌ها خدمت در حال «بازنشستگی» است. آقای مک انتی گفت، یک تماس تلفنی کوتاه «روز بد» نباید آن را از بین ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید