178 «خودکشی مشکوک» در میان افرادی که از خدمات بهداشت روانی در سال گذشته استفاده می‌کردند – آیریش تایمز



یک سوم افراد در حین استفاده جان خود را از دست دادند سلامت روان یک گزارش جدید نشان می دهد که خدمات سال گذشته در نتیجه خودکشی مشکوک جان خود را از دست دادند.

در سه شنبه، کمیسیون سلامت روان (MHC) گزارش سالانه 2023 خود را منتشر کرده است که جزئیات کار خود را برای تشویق، ترویج و ترویج ایجاد و حفظ استانداردهای بالا و عملکرد خوب در ارائه خدمات بهداشت روانی نشان می دهد.

در مجموع 529 نفر که به خدمات بهداشت روان مشغول بودند در سال گذشته جان خود را از دست دادند. از این تعداد، 149 مورد مرگ (28 درصد) مربوط به مراکز تایید شده و 380 مورد (72 درصد) مربوط به سایر خدمات بهداشت روانی جامعه بوده است.

اکثر مرگ و میرهای گزارش شده (62 درصد) مرد بودند و میانگین سنی مرگ 60 سال بود. جوانترین آنها 16 و مسن ترین آنها 99 سال بود.

مرگ ناشی از خودکشی را فقط می توان با تحقیقات پزشکی قانونی مشخص کرد – با این حال در سال 2023، 178 مورد مرگ توسط خدمات به عنوان “خودکشی مشکوک” به MHC گزارش شد و 35 نفر از این افراد ساکن مراکز تایید شده بودند.

این گزارش همچنین حاکی از آن است که 67 درصد از مراکز به میزان 80 درصد یا بالاتر از مقررات مطابقت داشتند. 52 اقدام قهری در 29 مرکز انجام شد.

کاهش 25 درصدی در سلول انفرادی در سال 2023 و کاهش 9 درصدی در استفاده از محدودیت فیزیکی وجود داشت. همچنین 14 مورد پذیرش کودک در بخش بزرگسالان وجود داشت که از 20 پذیرش به بخش بزرگسالان در سال 2022 کاهش یافت.

جان فارلی، مدیر اجرایی MHC، گفت که تعدادی از ارائه دهندگان مراکز مراقبت فوری، “به ویژه HSE، در تلاش برای برآورده کردن استانداردها” در زمینه هایی مانند کارکنان، برنامه ریزی مراقبت و مدیریت ریسک هستند.

«بازرس [of mental heath services] گفت که استانداردهای پایین‌تر انطباق در این زمینه‌ها با تجربیات منفی هم برای بیماران و هم برای کارکنان همراه است و با رویکرد مبتنی بر حقوق بشر سازگار نیست. بازرس و MHC همچنان خواستار یک برنامه هدفمند و با بودجه سرمایه گذاری استراتژیک در سیستم سلامت روان عمومی ما هستند.

اگر تحت تاثیر هر یک از مسائل این داستان هستید، می توانید تماس بگیرید سامری ها در تلفن رایگان 116 123

دیدگاهتان را بنویسید