مرد 23 ساله به دلیل مشت زدن “وحشیانه” به زن و راننده تحویل در حوادث غیرقانونی زندانی شد – ایرش تایمز



مردی به دلیل مشت زدن “وحشیانه” به یک زن در اورژانس بیمارستان و یک راننده زایمان که طی دو روز در حوادث جداگانه درب خانه او را زد به 3 سال و نیم زندان محکوم شده است.

رونی وایلد (23) در 26 سپتامبر سال گذشته به یک زن که باعث آسیب رساندن به بیمارستان سنت جیمز شده بود و در 27 سپتامبر سال گذشته هنگام تماس با آدرس منزل خود در تراس Clanbrassil، Dublin 8 به یک راننده زایمان که باعث آسیب رساندن به او شده بود، گناهکار خود را پذیرفت. دادگاه تاج دوبلین شنیده است که هر دو حمله کاملاً بی دلیل بوده اند.

وایلد، که 52 بار محکومیت قبلی دارد، همچنین در 1 سپتامبر سال گذشته به سرقت از مغازه ای در دوبلین 8 از خواربار فروشی های 40 یورویی با اسلحه اعتراف کرد.

کولم مک کارتی، برای پلیس، به ربکا اسمیت بی‌ال، که تحت تعقیب قرار داشت، گفت که وایلد در جریان ماجرای سرقت، زمانی که یک کارگر مغازه را تهدید کرد و خواربارفروشی‌ها را دزدید، با یک شی که احتمالاً چاقو بود، مسلح شد.

در اواخر همان ماه، وایلد با زنی که از او خواست در اورژانس بیمارستان سنت جیمز ساکت بماند، درگیری لفظی پیدا کرد. وایلد دو مشت به صورت زن زد که باعث افتادن زن شد. عکس های جراحات شدید صورت او به دادگاه تحویل داده شد.

روز بعد، یک راننده تحویل غذا در تراس Clanbrassil را می زند که وایلد آن را باز می کند و بدون اخطار چندین مشت به صورت او می زند. راننده برای مداوا به بیمارستان سنت جیمز منتقل شد. به پلیس اعلام شد و وایلد در حالت مستی در خانه اش دستگیر شد. او از آن زمان تاکنون در بازداشت به سر می برد.

وکیل مدافع گفت که وایلد در زمان حملات مواد مخدر مصرف می کرد و از پارانویا رنج می برد. دادگاه شنیده بود که بیشتر محکومیت‌های قبلی او به زمانی بازمی‌گردد که او صغیر بود و اینکه او عاری از مواد مخدر در بازداشت باقی مانده بود.

قاضی مارتین نولان که روز سه‌شنبه وایلد را محکوم کرد، گفت که وایلد در حملات جداگانه و غیرقابل تحریک به هر دو طرف مشت‌های “وحشیانه” زده و سابقه توهین او “طولانی و جدی” بوده است. او حکم اولیه پنج سال را صادر کرد، اما پس از در نظر گرفتن شرایط تخفیف، آن را به 3 سال و نیم کاهش داد.

دیدگاهتان را بنویسید