ظرفیت بخش مراقبت از کودکان با طرح بودجه 30 میلیون یورویی افزایش می یابد – آیریش تایمز



وزیر کودکان، وزیر کودکان، 30 میلیون یورو در سال آینده برای افزایش ظرفیت در بخش مراقبت از کودکان اختصاص خواهد داد رودریک اوگرمن گفت.

او روز سه‌شنبه با کمیته مشترک کودکان Oireachtas گفت که ظرفیت در این بخش چالش جدیدی است.

یکی از دلایل این است که ما مراقبت از کودک را برای والدین مقرون به صرفه تر کرده ایم، بنابراین والدین می خواهند آن را انجام دهند. من حدس می‌زنم که این مشکل ناشی از موفقیت‌های ما در جاهای دیگر است.” اما ظرفیت اکنون یک موضوع اصلی است.”

وزیر گفت که به زودی طرح سرمایه ای جدید 30 میلیون یورویی را اعلام خواهد کرد که می تواند از اوایل سال آینده جذب شود. او گفت که از خدمات عمومی یا خصوصی برای گسترش یا ساخت مکان‌های کاملاً جدید حمایت می‌کند.

کارلو تی دی فیانا فایل، جنیفر مورنن اوکانر به کمیته گفت خانواده هایی هستند که اکنون مجبورند یک ساعت رانندگی کنند تا فرزندشان را به مهد کودک ببرند، زیرا نمی توانند جایی در محله خود پیدا کنند.

او گفت: “این یکی از بزرگترین مشکلاتی است که می بینم با آن روبرو هستیم.” “در صحبت با مالکان و تامین کنندگان مختلف، همه آنها لیست انتظار دارند. افرادی هستند که یک سال یا بیشتر منتظرند، اگر نه بیشتر.»

او گفت که این یک نگرانی بزرگ برای خانواده ها است. او گفت که مردم باید از همسایه ها، دوستان خانواده، پدربزرگ و مادربزرگ یا والدین خود بخواهند که از فرزندشان مراقبت کنند زیرا آنها نمی توانند مهدکودک بگیرند.

آقای اوگرمن گفت زمانی که او منصوب شد، سه چالش بزرگ در مراقبت از کودکان این بود که والدین بیش از حد پول پرداخت می کردند، کارکنان به اندازه کافی درآمد نداشتند و ارائه دهندگان درآمد قابل توجهی نداشتند. او گفت که دولت کار بزرگی انجام داده است. او گفت که هزینه های مراقبت از کودکان در ماه سپتامبر 50 درصد کاهش می یابد در حالی که دو توافق نامه پرداخت کارکنان وجود دارد.

وی گفت: خدمات به طور قابل توجهی پول بیشتری داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید