ده شرکت که مزایای رقابتی را برای برنامه های کارشناسی ارشد خود ارائه می دهند، از جیمسون تا ESB – The Irish Times


ESB

این شرکت آب و برق به دنبال حدود 100 فارغ التحصیل برای پیوستن به برنامه فارغ التحصیلی برنده جوایز خود در سپتامبر 2025 است که شامل گروه شامل Electric Ireland و ESB Networks می شود. در رشته هایی از جمله مهندسی (برق، مکانیک، عمران و سنجش کمی)، بازرگانی، منابع انسانی، مالی و فناوری اطلاعات استخدام می شود.

این شرکت بر روی سیستمی به نام «کار هوشمند» کار می‌کند که روش‌های انعطاف‌پذیر و از راه دور کار را امکان‌پذیر می‌کند. کاندیدای موفق ممکن است کار از راه دور یا هوشمند در حوزه قضایی را با حضور در پایگاه خود برای همکاری حضوری ترکیب کند که دفعات آن با مدیر آنها توافق خواهد شد.

فرآیند درخواست برنامه کارشناسی ارشد شامل یک درخواست آنلاین اولیه، یک آزمون استعداد و یک مصاحبه ویدیویی برای برنامه های تجاری است. سپس متقاضیان موفق برای مصاحبه مبتنی بر شایستگی دعوت خواهند شد.

برنامه های کاربردی برای برنامه 2025 در سپتامبر 2024 باز می شود و در اکتبر بسته می شود.

این شرکت می‌گوید یک بسته پاداش رقابتی و دسترسی به طیف وسیعی از پشتیبانی کارکنان، از جمله طرح‌های بیمه ESB، کاهش تخفیف برق با الکتریک ایرلند و فعالیت‌های ورزشی و اجتماعی را ارائه می‌کند.

esb.ie

وودافون

برنامه کارشناسی ارشد Vodafone Ireland در پانزدهمین سال خود به دنبال 40 فارغ التحصیل است که به نوآوری، کار تیمی و فناوری علاقه دارند.

افرادی که انتخاب می شوند تشویق می شوند تا علایق و مهارت های خود را با تجربه عملی از طریق یکی از هفت رشته فارغ التحصیل اختصاصی Vodafone توسعه دهند: فناوری، داده، مدیریت کسب و کار، ارتباطات بازاریابی، طراحی دیجیتال، امنیت سازمانی و امور مالی.

در طول 18 ماه کارآموزی، فارغ التحصیلان Vodafone دو چرخش را در جریان انتخابی خود انجام خواهند داد. آنها از همان ابتدا راهنمایی اختصاصی و مسئولیت واقعی دریافت خواهند کرد و هر آنچه را که برای پیشرفت و تبدیل شدن به یک متخصص در زمینه خود نیاز دارند در اختیار آنها قرار می دهد.

فارغ التحصیلان حقوق رقابتی دریافت خواهند کرد و می توانند بسته مزایای خود را در کنار یک مدل کاری ترکیبی، شامل 20 روز کار در خارج از کشور، دسترسی به پشتیبانی از سلامت جسمی و روانی از طریق امکانات سلامتی در محل و مجازی Vodafone، یک روز تعطیل برای تولد، تلفن رایگان تنظیم کنند. صورتحساب، تخفیف انحصاری برای دوستان و خانواده و سه روز مرخصی خیریه اضافی.

Vodafone یک مدل هیبریدی دارد که در آن نامزدها تقریباً 60 درصد از وقت خود را در خانه و 40 درصد را در دفتر می گذرانند.

فرآیند درخواست شامل ارسال رزومه، تکمیل تست های گیمیفی شده آنلاین، شرکت در مصاحبه ویدیویی و بازدید از مرحله نهایی که مرکز ارزیابی نامیده می شود، می باشد که متقاضیان می توانند ترجیح خود را برای انجام آن به صورت حضوری یا آنلاین بیان کنند.

درخواست‌ها برای برنامه کارشناسی ارشد Vodafone 2025 از سپتامبر آغاز می‌شود و در نوامبر بسته می‌شود.

n.vodafone.ie

Accenture

Accenture برنامه های کارشناسی ارشد را در تجزیه و تحلیل، مشاوره و فناوری ارائه می دهد. همراه با حقوق رقابتی ارزش بازار، فارغ التحصیلان آموزش مداوم، مشاوره و تجربه پروژه زنده دریافت می کنند.

این برنامه همچنین مزایایی از جمله مراقبت های بهداشتی خصوصی، اضافه کاری با حقوق، مرخصی سالانه سخاوتمندانه، روزهای داوطلبانه با حقوق در سال، حمایت از تحصیل خارجی، مرخصی تحصیلی و گزینه بازنشستگی مشارکتی را ارائه می دهد.

امسال، فرآیند درخواست شامل چالش‌های آنلاین بازی‌سازی شده با استفاده از واقعیت افزوده، ارزیابی‌های مجازی، کار پروژه‌ای مشترک و مصاحبه‌های شخصی خواهد بود.

برنامه های کاربردی برای برنامه 2025 در اوایل پاییز 2024 باز می شود.

accenture.com/graduates

MSD

برنامه کارشناسی ارشد MSD ایرلند یک برنامه سه ساله ساختار یافته است که به فارغ التحصیلان این فرصت را می دهد تا تمام زمینه های نوآوری و تولید داروی زیستی را از محل انتخابی خود در شبکه MSD Ireland تجربه کنند.

این برنامه برای اطمینان از اینکه استعدادهای اولیه بهترین و جامع ترین مواجهه را برای آماده کردن آنها برای آینده دریافت می کنند، طراحی شده است. فرصتی برای کسب تجربه ارزشمند و عملی در طیف وسیعی از تیم ها و سطوح عملیات دارویی.

به دنبال استعداد در علوم، مهندسی و فناوری، برنامه کارشناسی ارشد با هدف جذب 30 فارغ التحصیل در این برنامه در سال 2025 است.

درخواست‌ها در سپتامبر 2024 باز می‌شوند و فرآیند انتخاب شامل مصاحبه مبتنی بر شایستگی و ارزیابی روان‌سنجی خواهد بود.

این شرکت گفت که فارغ التحصیلان یک حقوق پایه رقابتی با افزایش برنامه ریزی شده سالانه برای مدت برنامه سه ساله و همچنین طیف وسیعی از مزایای دیگر از جمله کار ترکیبی، حمایت از سلامت و رفاه و شبکه های هیجان انگیز، مشاوره و فرصت های مربیگری دریافت خواهند کرد. از برنامه

jobs.msd.com

KPMG

یکی از چهار شرکت بزرگ، KPMG قصد دارد حدود 450 فارغ التحصیل را برای نقش‌هایی در ممیزی و تضمین، مشاوره مالیاتی، مشاوره معاملات، مشاوره و قانون KPMG استخدام کند. این شرکت امیدوار است دانشجویان جاه طلبی را در رشته های بازرگانی/حسابداری، بنیاد، هنر و حقوق جذب کند.

این شرکت گفت که نقش‌های هیجان‌انگیزی در دسترس دارد و فرصت‌هایی را برای کار در هر جنبه‌ای از تجارت فراهم می‌کند. به عنوان مثال، KPMG اخیرا 200 موقعیت جدید برای مرکز هوش مصنوعی تازه راه اندازی شده خود در دوبلین اعلام کرد.

این سازمان بر اساس مدل کاری ترکیبی، با ترکیبی از کار اداری و کار از راه دور عمل می کند. یک فرم درخواست آنلاین وجود دارد که نتایج تحصیلی، انگیزه شغلی و دستاوردها را منعکس می کند.

در اوایل سپتامبر برای درخواست باز می شود و تاریخ بسته شدن آن در اواسط اکتبر خواهد بود و ارزیابی ها به زودی پس از آن انجام می شود.

این شرکت گفت که انتظار دارد این حقوق برای بازار فارغ التحصیلان رقابتی باشد. حقوق اولیه هنوز مشخص نشده است – هر سال KPMG بازار را تجزیه و تحلیل می کند و بر اساس آن تصمیم می گیرد.

kpmg.ie/careers

EY

EY می‌گوید که جذب فارغ‌التحصیلان در توانایی آن برای ارائه به مشتریانش نقش اساسی دارد. در نتیجه، برنامه کارشناسی ارشد سپتامبر 2025 آن انتظار می رود بیش از 300 نقش فارغ التحصیل در طیف وسیعی از رشته ها داشته باشد.

این شرکت که برای باز کردن برنامه های کاربردی در ماه آگوست برنامه ریزی شده است، گفت که به دنبال دانش آموزانی است که “جاه طلب، کنجکاو و آینده نگر” هستند.

نقش هایی در تضمین، مالیات و مشاوره و همچنین زمینه هایی مانند هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل داده ها، پایداری، فناوری و قانون وجود خواهد داشت. EY گفت که به دنبال دانشجویانی از دوره‌ها و زمینه‌های مختلف، از حسابداری گرفته تا مهندسی نرم‌افزار، علوم محیطی، یادگیری ماشین، حقوق، تجارت و غیره است.

برنامه کاری منعطف این شرکت، EY Hybrid، برای همه کارکنان، از جمله کسانی که در برنامه کارشناسی ارشد هستند، در دسترس است. کارمندان EY می توانند از انعطاف پذیری کار در سایت های مشتری، در خانه و دفتر در یکی از شش مکان در جزیره ایرلند – دوبلین، بلفاست، کورک، گالوی، لیمریک و واترفورد لذت ببرند.

امسال، این شرکت گفت که با معرفی ارزیابی آنلاین، روند درخواست دانشجو را بهبود می بخشد. سه مرحله، فرم درخواست آنلاین و ارزیابی آنلاین، و پس از آن یک مصاحبه یک مرحله ای با تیم مدیریت برنامه کارشناسی ارشد انتخابی متقاضیان وجود خواهد داشت.

آخرین مهلت درخواست تا 16 اکتبر خواهد بود. این شرکت گفت که حقوق اولیه رقابتی را در مقایسه با رقبای موجود در بازار ارائه می دهد.

ey.com

آلدی

برنامه تحصیلات تکمیلی Aldi یک برنامه یک ساله است که در آن نامزدها به مدیران منطقه ای تمام عیار تبدیل می شوند. این شرکت هر ساله تقریباً 100 مدیر منطقه ای را در سراسر بریتانیا و ایرلند استخدام می کند، اگرچه می گوید این امر می تواند با ادامه گسترش تجارت تغییر کند.

برای واجد شرایط بودن برای این برنامه، متقاضی باید در مسیر دستیابی به مدرک 2:1 یا بالاتر باشد، باید گواهینامه رانندگی کامل داشته باشد و واجد شرایط کار در ایرلند باشد.

فرآیند درخواست شامل پنج مرحله خواهد بود: درخواست آنلاین، ارزیابی روانسنجی آنلاین، درخواست ویدیویی، مصاحبه گروهی و مصاحبه فردی.

این شرکت می گوید که فرآیند مصاحبه فشرده با مسئولیت نقش متناسب است.

حقوق اولیه 69975 یورو است که به تدریج به 114650 یورو افزایش خواهد یافت. فارغ التحصیلان همچنین یک ماشین شرکتی با تمام هزینه و همچنین پنج هفته تعطیلات در سال دریافت می کنند.

استخدام در سپتامبر آغاز می شود.

aldirrecruitment.ie

Lidl

برنامه مدیریت فارغ التحصیلان Lidl یک برنامه 18 ماهه است که از چندین ماژول تشکیل شده است و به فارغ التحصیلان این امکان را می دهد تا درک کاملی از تجارت داشته باشند.

در حین شرکت در این برنامه، افراد یک برنامه یادگیری فردی را دریافت می کنند که حول مسیر شغلی و مهارت های فعلی آنها طراحی شده است. آنها همچنین این فرصت را دارند که هم در فروشگاه ها و هم در انبارها وقت بگذارند تا قبل از ورود به بخش انتخابی خود، درک کاملی از شرکت به دست آورند.

کاندیداهای موفق می توانند انتظار داشته باشند که سالانه 42513 یورو حقوق، 20 روز مرخصی سالانه، حداکثر دو روز کار از راه دور در هفته و سایر مزایا دریافت کنند.

برای واجد شرایط بودن برای این طرح، افراد باید انتظار داشته باشند که سطح 8 افتخار 2.1 را کسب کرده یا قبلاً کسب کرده باشند، گواهینامه رانندگی کامل داشته باشند و باید انعطاف پذیری لازم برای سفر یا نقل مکان در داخل ایرلند را داشته باشند.

برنامه های کاربردی برای این برنامه در سپتامبر هر سال باز می شود.

jobs.lidl.ie

دیلویت

برای کسانی که Deloitte را به عنوان مقصدی برای برنامه کارشناسی ارشد خود در نظر می گیرند، زمینه های کسب و کار زیادی وجود دارد که می توانید در آنها شغلی را دنبال کنید.

در واقع هشت برنامه تحصیلات تکمیلی وجود دارد: حسابرسی و اطمینان. اکچوئری، پاداش و تجزیه و تحلیل؛ وکیل شاگرد؛ مشاوره؛ مشاوره مالی؛ توصیه خطر؛ مالیات؛ و تکنولوژی

این شرکت به دنبال کارمندانی است که کنجکاو، تخیل و ذهن باز باشند و برنامه های کاربردی را از طیف گسترده ای از رشته ها، از جمله تجارت، مهندسی، ریاضیات، علوم، حقوق، فناوری و هنر و غیره تشویق می کند.

برخی از الزامات وجود دارد، مانند مدرک با 2.1 ممتاز یا بالاتر، سطح بالایی از خودانگیختگی و توانایی تجزیه و تحلیل و کار با مشکلات پیچیده.

این شرکت یک استراتژی کاری ترکیبی را پیاده‌سازی می‌کند و به کارمندان اجازه می‌دهد تا انعطاف‌پذیری و کنترل بر نحوه کارشان در سایت‌های مشتری، در دفتر و از خانه داشته باشند.

همه داوطلبانی که به مصاحبه دعوت می شوند به یک رویداد پیش از مصاحبه دعوت می شوند که در آن می توانند با فارغ التحصیلان و استعدادهای دیگر در زمینه های مختلف کسب و کار ملاقات کنند، سؤال بپرسند و قبل از مصاحبه خود اعتماد به نفس پیدا کنند.

Deloitte می گوید که یک بسته حقوق و مزایا رقابتی را ارائه می دهد که رفاه، سلامت، بازنشستگی، مرخصی و یک برنامه حمایت از صلاحیت های حرفه ای را پوشش می دهد.

deloitte.com

جیمسون

برنامه فارغ التحصیل جیمسون که برای فارغ التحصیلانی که می خواهند در بازاریابی شغلی ایجاد کنند، یک فرصت هیجان انگیز برای افرادی که می خواهند تجربه بین المللی را با یک برند ایرلندی ترکیب کنند، طراحی شده است.

این شرکت می‌گوید که استخدام آن بیشتر بر روی نگرش و تناسب تمرکز دارد تا آنچه که یک فرد مطالعه کرده است. او به دنبال افرادی است که ماهیت خلاق، نوآور و کارآفرین دارند.

معرفی به این برنامه همه پایه‌ها را پوشش می‌دهد و تضمین می‌کند که فارغ‌التحصیلان به دانش، مهارت‌ها و ابزارهای مورد نیاز برای شروع کار پس از مقدمه مجهز هستند.

نقش سفیر برند یک نقش میدانی است که در کنار تیم‌های فروش و بازاریابی محلی در اجرای استراتژی برند جیمسون در بازاری که در آن قرار دارند، کار می‌کند. 80 درصد میدانی و 20 درصد اداری است.

این برنامه با قرارداد اولیه 13 ماهه با امکان تمدید بسته به عملکرد، این فرصت را برای داوطلبان موفق فراهم می کند تا دوره کارآموزی را در نقاط مختلف جهان از جمله آمریکای مرکزی و جنوبی، آسیا، آفریقا، اروپا و اقیانوسیه داشته باشند.

jamesongraduateprogramme.com

دیدگاهتان را بنویسید