خانواده به خاطر مراقبت ضعیفی که از مرد قبل از مرگش در بیمارستان لیمریک داده شده بود، رسیدگی می‌کند – ایریش تایمز



خانواده مرد 50 ساله‌ای که پس از دریافت مراقبت‌های غیراستاندارد در حالی که یک بیمار در بیمارستان دانشگاه لیمریک (UHL) بود جان باختند، پرونده خود را در دادگاه عالی حل و فصل کردند.

این اقدام علیه HSE توسط Ethel O'Mahony، از Killerke، Darragh، Co Clare، که با کولم اوماهونی فقید ازدواج کرده بود، از طرف خانواده‌اش انجام شد.

این پرونده ادعا می‌کند که پدر سه فرزند در نتیجه شکست‌های متعدد در درمان و مراقبت‌هایش در حالی که در UHL بستری بود، جان خود را از دست داد و او علی‌رغم پانکراتیت حاد نکروزان و بدتر شدن وضعیتش در یک بخش استاندارد نگهداری شد.

ادعا می شود که مدیریت فعال وضعیت آقای اوماهونی به شیوه ای کاملاً نامناسب کنار گذاشته شد که او را از شانس زنده ماندن محروم کرد. همچنین یک شکست ادعایی در پیروی از دستورالعمل‌های حمایت از زندگی در ایست قلبی پیشرفته و یک شکست ادعایی در تلاش برای معکوس کردن یک علت قابل درمان ایست قلبی وجود دارد.

وکیل ارشد خانواده، لیام ریدی، همراه با استر ارلی بی‌ال‌بی‌ال، به دادگاه گفت که آقای اوماهونی از 16 مارس 2020 تا زمان مرگش در 8 آوریل 2020 در UHL بود.

وکیل دادگستری گفت که آقای اوماهونی از یک لخته ریوی رنج می برد که باید در طول درمان دو روز قبل از مرگش کشف می شد. آقای ریدی، به دستور وکلای O'Brien و Co، گفت که پرونده پس از میانجیگری حل و فصل شد و مسئولیت آن توسط HSE پذیرفته شد.

آقای O'Mahony، که با شورای شهرستان کلر کار می کرد، در 16 مارس 2020 با شکایت از درد شدید شکم به بخش اورژانس UHL منتقل شد. او بستری شد و قبل از تجویز آنتی بیوتیک، پانکراتیت حاد تشخیص داده شد.

در طول مصرف، او ظاهراً نشانگرهای التهابی و نمرات هشدار اولیه را در چندین نقطه افزایش داده بود. گفته می‌شود که HSE در پاسخگویی مناسب به وضعیت رو به وخامت او شکست کاملی داشته است.

دادگاه همچنین ادعا کرد که تشخیص آمبولی ریه در 25 مارس 2020، زمانی که آقای اوماهونی شروع به شکایت از تنگی نفس کرد، در نظر گرفته نشد. گفته می شود که آقای اوماهونی برای درمان های اورژانسی، از جمله حمایت قلبی تنفسی، به مراقبت های ویژه منتقل نشده است، در حالی که آنها می دانستند یا باید می دانستند که تصمیم به این کار او را از شانس زنده ماندن محروم کرده است.

در مراسم تسویه حساب، آقای قاضی پل کافیی عمیق ترین همدردی خود را با خانم اوماهونی و خانواده اش ابراز کرد.

دیدگاهتان را بنویسید