اینها مسابقاتی است که باید تماشا کرد


در حالی که کشور برای انتخابات آماده می شود، همه نگاه ها به حوزه های انتخابیه شاخص است که از نظر تاریخی روحیه ملی گسترده تر را منعکس می کنند.

کجا این انتخابات پیروز و شکست خواهد خورد؟ کدام رای دهندگان توازن قوا را حفظ می کنند؟ و صندلی های چرخان کلیدی کجا هستند؟

در این انتخابات، یافتن پاسخ ها به دلیل جدید بودن، سخت تر از حد معمول است مرز ها ترسیم شده اند، به این معنی که از 650 حوزه انتخابیه 585 حوزه از انتخابات گذشته تغییر شکل داده است. برخی بزرگتر، برخی کوچکتر شده اند، و برخی به بخش های زیادی تقسیم شده اند که اجداد آشکاری ندارند.

همانطور که ساکنان در جغرافیای جدید رای می دهند، ما فقط درک محدودی از زمینه سیاسی داریم که بسیاری از مسابقات امسال در آن برگزار می شود.

اما برای روشن کردن این موضوع، یک تمرین جدید جمع‌آوری داده‌ها را انجام دادیم و نتایج انتخابات گذشته از سال 1997 را با استفاده از جمعیت سرشماری 189000 نفری در محدوده‌های حوزه انتخابیه جدید توزیع کردیم. مناطق منبع سرشماری – هر کدام بین 100 تا 625 نفر را شامل می شود. این داده‌های منحصربه‌فرد بینشی را در مورد نحوه رأی دادن ساکنان حوزه‌های انتخابیه فعلی در طول زمان و اینکه کدام حزب از نظر تاریخی در هر انتخابات محبوب‌ترین بوده است، ارائه می‌کند، که از اولین پیروزی تونی بلر در سال 1997 شروع شد و با پیروزی قاطع بوریس جانسون در سال 2019 پایان یافت.

10 رینگر برتر

اگرچه این کشور از نظر سیاسی در طول هفت انتخابات گذشته تغییر زیادی کرده است، اما 55 حوزه انتخابیه شاخص وجود دارد که ساکنان آن به طور مداوم از روندهای ملی پیروی می کنند و به صورت محلی به همان حزبی که در نهایت به خیابان داونینگ 10 ختم می شود، 52 حوزه در انگلیس و سه حوزه در آن رای می دهند ولز

برنده شدن برخی از این کرسی ها برای حزب کارگر آسان تر از سایرین خواهد بود. در هندون، لندن، حزب کارگر در سال 2019 تنها 8 درصد از محافظه‌کاران عقب‌تر است. اما در کانوک چیس در استافوردشایر، حزب کارگر با کار سخت‌تری مواجه است. اگرچه ساکنان از حزب کارگر جدید تونی بلر در سال‌های 1997، 2001 و 2005 حمایت کردند، اما حمایت حزب کارگر در میان ساکنان از 55 درصد در سال 1997 به تنها 25 درصد در سال 2019 کاهش یافت. محافظه‌کاران در سال 2019 68 درصد آرا را به خود اختصاص دادند. صندلی در کشور (چهل و هفتم از 650). اگر حزب کارگر در آنجا برنده شود، حزب محافظه کار در واقع شب بسیار بدی را در پیش خواهد داشت.

Cannock Chase: یک زنگ زیبا.
Shutterstock/djaphoto

جدول 1 تقریباً ده حوزه انتخابیه برتر را نشان می‌دهد که در آن‌ها سهم آرای محلی بیشترین میزان رای محافظه‌کاران و حزب کارگر را در سطح ملی در 27 سال گذشته نشان می‌دهد. در هر انتخابات از سال 1997، توازن آرا در بین این ساکنان به طور دقیق نتیجه ملی را منعکس کرده است.

حمایت محلی از برنده انتخابات 1997-2019

نموداری که ده کرسی را نشان می دهد که به بهترین نحو نتیجه ملی هر انتخابات را از سال 1997 منعکس می کند.

سهم آرای حزب برنده در هر انتخابات از سال 1997 در 10 حوزه انتخابیه برتر.
CC BY-ND

آنچه در این مکان‌ها اتفاق می‌افتاد، می‌توان دید که تصویری از فضای سیاسی گسترده‌تر در آن زمان ارائه می‌دهد. ساکنان این حوزه‌ها ممکن است در سال 2024 تقاضای زیادی برای پست‌های صوتی و گروه‌های متمرکز پیدا کنند.

338 کرسی که 27 سال است تغییر نکرده است

بر خلاف این رهبران، برخی از رای دهندگان سرسخت به طور قابل توجهی در برابر تغییرات سیاسی مقاومت کرده اند. ساکنان 338 حوزه انتخابیه در هفت انتخابات سراسری گذشته پیوسته به یک حزب رای داده اند. از این تعداد، 165 نفر به طور مداوم به حزب کارگر و 168 نفر به طور مداوم به محافظه کار رای داده اند.

پایدارترین ساکنان حزب محافظه کار ساکنان هلند جنوبی و The Deepings در لینکلن شایر هستند. در اینجا، آرای مورد انتظار محافظه کاران طی هفت انتخابات عمومی گذشته به طور میانگین 60 درصد بوده است. جان هیز که در تمام این مدت کرسی را در دست داشت، باید اعتماد به نفس داشته باشد.

سرسخت ترین حزب کارگر در لیورپول والتون هستند، جایی که میانگین آرای حزب کارگر به 75 درصد می رسد. بنابراین، دن کاردن، که برای اولین بار در سال 2010 در آنجا انتخاب شد، مطمئناً شانس خود را برای بازگشت به عنوان نماینده مجلس در نظر خواهد گرفت.

فوق العاده حاشیه ای و فوق فرار

گروه دیگری از حوزه های انتخابیه همواره نتایج بسیار نزدیکی را با میانگین پیروزی 6 درصد یا کمتر در هفت انتخابات گذشته ارائه کرده اند.

10 حوزه رقابتی برتر، 1997-2019

نمودار 10 صندلی بسیار رقابتی را نشان می دهد.

کرسی های رقابتی و آنچه برای بردن آنها لازم است.
CC BY-ND

از این میان، ایستبورن، در ساحل جنوب شرقی، بسیار جالب است. این به طور متوسط ​​نزدیک ترین احکام را با رای بسیار شدیدی که بین محافظه کاران و دموکرات های لیبرال برگزار شد، ایجاد کرد. اگر رفتار گذشته تکرار شود، خروجی در این مکان ها دوباره می تواند یک رول باشد.

اد دیوی و جاش باباریند در مقابل اسکله ایستبورن بستنی می خورند
اد دیوی، رهبر لیبرال دموکرات ها، از جاش باباریند، نامزد ایستبورن دیدن کرد.
Alamy/PA/Aaron Chown

ساکنان برخی دیگر از حوزه های انتخابیه نوسانات زیادی در حمایت خود از انتخابات مختلف نشان داده اند. جدول 3 نشان می دهد که کدام مکان ها بیشترین نوسان را در 27 سال گذشته داشته اند.

Blaenau Gwent and Rhymney، یک حوزه انتخابیه جدید ولز که از چهار بخش دیگر ایجاد شده است، راه را برای بی ثباتی پیش می برد. رای دهندگانی که اکنون این حوزه انتخابیه را تشکیل می دهند طی سال ها حمایت قوی از نامزدهای مستقل نشان داده اند. به عنوان مثال، پیتر لو در سال 2005 پس از استعفا از حزب کارگر در اعتراض به رای دهندگان تمام زنان، به عنوان یک نماینده مستقل برای حوزه انتخابیه سابق Blaenau Gwent انتخاب شد. حزب محلی Blaenau Gwent People's Voice Group نیز در اواسط دهه 2000 در این منطقه عملکرد خوبی داشت.

10 حوزه انتخابیه بی ثبات ترین، 1997-2019

نموداری که حوزه های انتخاباتی بی ثبات بریتانیا را نشان می دهد.
خريد كردن؟
CC BY-ND

جنگل وایر در میدلندز شاهد افزایش شدید حمایت از نامزدهای مستقل مانند ریچارد تیلور است که به بسته شدن بخش اورژانس بیمارستان کیدرمینستر اعتراض کرد. در جاهای دیگر، برخی از کرسی‌هایی که بالاترین سطوح نوسان را در چند انتخابات اخیر داشتند، کرسی‌هایی بودند که Ukip برای مدت کوتاهی در سال 2015 وارد صحنه شد. Clacton در اسکس تنها موفقیت Ukip را زمانی مشاهده کرد که داگلاس کارسول به عنوان نامزد Ukip در سال 2015 کرسی را به دست آورد. نایجل فاراژ این بار به اجرای مشابه امیدوار است.

دیدگاهتان را بنویسید