آیریش تایمز: «کووید تأثیر زیادی بر انتخاب‌های من پس از فارغ‌التحصیلی داشت».



من برای خودم علوم زمین و اقیانوس خواندم مدرک کارشناسیو این فرصت های شغلی را در صنعت و دانشگاه باز کرد.

در کودکی تنها چیزی که می‌خواستم این بود که دیرینه‌شناس شوم، اما وقتی بزرگ شدم و یاد گرفتم در دنیا چه می‌گذرد، به‌ویژه تغییرات آب و هوایی می‌دانستم که می‌خواهم به بخشی از راه‌حل این موضوع کمک کنم.

کووید بعد از آن تاثیر زیادی روی انتخاب های من داشت فارغ التحصیلی. پس از تکمیل مدرک سطح پنج قرنطینه، واقعاً می‌خواستم از خانه بیرون بروم و در نهایت در این صنعت شغلی پیدا کردم که شامل کار در این زمینه پنج روز در هفته بود.

مدرک تحصیلی من در را به روی من باز کرد تا عشق های جدیدی در علم پیدا کنم و تجربه انتخاب از بین آن فرصت ها را داشته باشم. من می‌توانستم همه چیزهایی را که برایم پیش می‌آمد زیر نظر داشته باشم زیرا باید طیف وسیع‌تری از علوم را کشف می‌کردم.

من در حال حاضر یک همکار تحقیقاتی در پروژه BlueC هستم که بر محیط های ساحلی و جزر و مدی متمرکز است. من تعادل کار تحقیقاتی را دوست دارم، ترکیبی عالی از کار میدانی، آزمایشگاهی و میزی در این پروژه خاص وجود دارد. من همچنین در تمام مراحل شغلی با افراد کار می‌کنم و همه کارها را کمی متفاوت انجام می‌دهند، بنابراین همیشه می‌توانم از افراد اطرافم مشاوره و بینش عالی دریافت کنم.

چیزی که من دوست ندارم این است که بخش من از BlueC فقط یک پروژه دو ساله است. می‌توانم به تحقیق در این مورد ادامه دهم تا برای همیشه چیزهای جدیدی یاد بگیرم و احساس نکنم این کار تمام شده است.

از آنجا که فرصت‌های شغلی بسیار متنوعی از مدرک علوم زمین و اقیانوس به دست می‌آید، فارغ‌التحصیلان این برنامه می‌توانند با استفاده از آنچه از طریق مدرک یاد می‌گیرند، تأثیر زیادی بر جهان بگذارند. تحقیقات زیست‌محیطی، داده‌های زمینی برای بهبود مدل‌های اقلیمی و موارد دیگر برای کمک به درک بیشتر دنیای طبیعی گذشته و حال.

کار در علوم طبیعی گاهی اوقات با توجه به وضعیت جهان می تواند کمی تاریک به نظر برسد، اما این مدرک در قالب عمل امیدوار کننده است.

من خودم را در حال ترکیب دو عشق اصلی خود، دیرینه شناسی و علم آب و هوا، و انجام دیرینه اقلیم شناسی می بینم. من می خواهم به گذشته نگاه کنم نه تنها برای درک حال، بلکه برای درک اینکه آینده ممکن است چگونه باشد. من جایگاه خود را در دانشگاه پیدا کرده ام و دوست دارم که همیشه بتوانم از هر چیزی که به نظرم جالب است از سوراخ خرگوش پایین بروم و مهارت هایی که یاد می گیرم قابل انتقال باشند.

در گفتگو با پیتر مک گوایر

دیدگاهتان را بنویسید