گانگستر سابق کارتل کیناهان «آقای هیچکس» به دلیل دست داشتن در قتل نوئل کیروان به 9 سال دیگر زندان محکوم شد – ایریش تایمز


دکلن «آقای هیچ‌کس» برادی، یکی از اعضای ارشد کارتل کیناهان، به دلیل کمک به قتل «فاسقانه» کریستوفر (معروف به نوئل) کیروان به 9 سال زندان بیشتر محکوم شد.

آقای کیروان پس از اینکه در مراسم تشییع جنازه یکی از اعضای خانواده هاچ فیلمبرداری شد، علیرغم اینکه هیچ ارتباطی با هیچ یک از طرفین در نزاع بدنام باندهای تبهکار نداشت، به ضرب گلوله کشته شد.

در دادگاه کیفری ویژه روز دوشنبه، آقای قاضی تونی هانت گفت که بردی در اتصال یک دستگاه ردیاب به خودروی آقای کیروان که به سندیکای جنایتکاران کیناهان کمک کرد تا قتل “بی رحمانه” را در دسامبر 2016 انجام دهد، دست داشته است.

آقای جاستیس هانت گفت آقای کیروان در 22 دسامبر 2016 در حالی که در ماشینش نشسته بود پس از عکس گرفتن در روزنامه ها در مراسم تشییع جنازه همسایه اش، ادی هاچ، برادر جرارد هاچ، توسط یک باند تبهکار کشته شد. برنادت رو، شریک آقای کیروان در صندلی سرنشین خودرو بود اما در تیراندازی آسیبی ندید.

در موارد قبلی، دادگاه غیر هیئت منصفه شنید که اکثر جامعه محلی در مراسم تشییع جنازه شرکت کردند و اگر آقای کیروان “دو قدم به جلو بر می داشت” در تصویر ظاهر نمی شد.

آقای جاستیس هانت گفت که ادی هاچ از دوستان دیرینه متوفی بوده است و این قتل نشان دهنده «فجوری است که همه اعضای این گروه نشان می دهند. [Kinahan] سازمان”.

قاضی گفت که آقای کیروان در یک “قتل به سبک اعدام از پیش برنامه ریزی شده که خودبخودی نبود” کشته شد و “سازمان جنایتکار کیناهان در رأس طیف گسترده ای از جرایم قرار داشت”.

برادی “باید ماهیت و وسعت” این گروه را می دانست که آقای جاستیس هانت گفت که عاملی تشدید کننده در صدور حکم است. قاضی خاطرنشان کرد که برادی در صورت جدا کردن خود از باند جنایتکاران کیناهان، نگرانی هایی در مورد اتهامات وارده داشت.

در ماه آوریل، وکیل بردی به دادگاه گفت که موکلش “تغییر بسیار بسیار مهمی در نگرش خود نسبت به ارتکاب جرم” داشته است. او گفت که بردی در نظر داشت که تحت سوگند در مورد قصد خود برای قطع رابطه خود با جنایت شهادت دهد، اما بیم آن داشت که اگر چنین کند، ممکن است مشمول اتهامات متقابل شود.

آقای جاستیس هانت گفت که بردی “بسیار بالاتر از یک سرباز پیاده” در سازمان کیناهان بود و “در آن زمان او یک عامل قابل اعتماد بود” با “درجه قابل توجهی از درک سازمانی که برای خدمت انتخاب کرد”.

آقای جاستیس هانت گفت که این قتل عواقب غم انگیزی برای خانواده کیروان داشت که درد و آسیب آنها تا امروز ادامه دارد.

آقای جاستیس هانت 13 سال حبس را به عنوان حکم اصلی قبل از تخفیف تعیین کرد، قبل از اینکه سه سال را برای اعتراف به گناه بردی رد کرد. آقای جاستیس هانت خاطرنشان کرد که بردی قبلاً به اتهامات مربوط به سلاح گرم و پولشویی مرتبط با کیناهان محکوم شده بود.

آقای جاستیس هانت گفت که دادگاه سال آخر 10 سال را به نفع توانبخشی به حالت تعلیق در می آورد، اما این بستگی به تمایز برادی از خانواده کیناهان دارد.

بردی (56 ساله)، اهل وولستان ابی، سلبریج، کو کیلدر، در ژوئیه 2019 در دادگاه کیفری ویژه به دلیل نظارت بر زرادخانه سلاح گرم، از جمله یک تفنگ تهاجمی و هزاران گلوله که در پارک تجاری دوبلین پنهان شده بود، اقرار کرد. . وی به دلیل این جنایت به ۱۱ سال و نیم حبس تعزیری محکوم شد که سال آخر آن به حالت تعلیق درآمد. در حالی که در سال 2021 در زندان بود، برادی به جرم شویی بیش از 400000 یورو پول نقد از طریق چندین حساب بانکی در سال 2017 اعتراف کرد بردی ابتدا درخواست خود را وارد کرد.

حکم روز دوشنبه همزمان با آن شرایط اجرا می شود و به 30 آوریل سال گذشته بازمی گردد.

آقای کیروان (62) در 22 دسامبر 2016 در حالی که در ماشین خود نشسته بود در خیابان سنت رونان، کلوندالکین، دوبلین 22، شش گلوله گلوله خورد. دو مرد قبلاً به خاطر نقش خود در ارتباط با قتل محکوم شده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید