کالج تمپلئوگ نزدیک به 40000 یورو به معلمی که در معرض مجازات های متعدد و طولانی مدت قرار می گیرد پرداخت می کند – ایریش تایمز



کالج Templeogue به معلمی که به دلیل قرار دادن نام خود در شکایت جمعی کارکنان تحت “اقدامات انضباطی متعدد و طولانی مدت” قرار گرفته بود، به کالج Templeogue محکوم شده است.

کمیسیون روابط در محل کار (WRC) این جایزه را پس از اینکه حکم داد جنی کلنسی، که به صورت پاره وقت اسپانیایی در مدرسه متوسطه پسرانه در جنوب دوبلین که توسط Spiritan Education Trust اداره می‌شود، تدریس می‌کند، در جلسه‌ای توسط نایا کوین، مدیر مدرسه، “ترعیده” شد، این جایزه را دریافت کرد. در آگوست 2022 – علاوه بر رفتار ناعادلانه، ساعات کار او تغییر کرد و اقدامات انضباطی علیه او آغاز شد.

دادگاه کار بر اساس ادعای خانم کلنسی بر اساس قانون افشای حفاظت شده 2014 – مبلغی به ارزش 15 ماه حقوق – در تصمیمی که روز دوشنبه برای طرفین منتشر شد، 39912 یورو تعیین کرد.

این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که مدرسه هفته گذشته پرونده خود را بدون ارائه هیچ مدرکی بسته بود – وکلای آن قبلاً به کمیسیون گفته بودند که مدیر مدرسه، خانم کوین، شواهدی را ارائه خواهد کرد که ادعاهای بی انضباطی در مدرسه و همچنین رفتار ادعایی خود را در مورد رفتارهای خود در قبال انکار و مناقشه کند. خانم کلنسی

معلمان در بهار 2022 یک شکایت دسته جمعی ارائه کردند و نگرانی هایی را در مورد سلامت و ایمنی، از دست دادن امکانات کارکنان و در مورد نظم و انضباط دانش آموزان مطرح کردند. اینها شامل حمله ادعایی به یک معلم و ادعا می شود که دانش آموزی از پشت معلم دیگری فیلم گرفته است.

خانم کلنسی با ارائه شواهد به دادگاه در ماه فوریه، مدرسه تحت مدیریت خانم کوین را به یک “بمب ساعتی ضربتی” تشبیه کرده بود که در آن دانش‌آموزان احساس می‌کردند به دلیل مدیریت برخی از حوادث توسط مدیر مدرسه، “جای خود را از دست داده‌اند”.

خانم کلنسی مدعی شد که به دلیل نام بردن از خود در شکایت جریمه شده است، زمانی که جدول زمانی او برای ترم شروع شده در سپتامبر 2022 تغییر کرد و او را ملزم به تدریس در بعدازظهرها و تغییراتی در ترتیبات تماشای کودکان کرد، که معتقد است با خانم کوین ترتیب داده شده بود. قبل از اینکه قبول کند در مدرسه تدریس کند.

در مورد خانم کلنسی به این صورت بود که وقتی او به جلسه ای رفت تا موضوع را با خانم کلنسی در میان بگذارد، خانم کوئین “ترس” کرد و بر سر او فریاد زد. او بعداً گفت که به او اطلاع داده شده است که اقدامات انضباطی علیه او در حال انجام است.

وکیل خانم کلنسی، کانر داف بی‌ال، که به نظر می‌رسید توسط دویل لگال آموزش دیده بود، گفت که اگرچه موکلش مکرراً از خانم کوین خواسته بود که به او بگوید به چه چیزی متهم است – تا جایی که وکلای او نامه‌ای قانونی صادر کردند – اتهام این بود. هرگز آینده ، او گفت.

اگرچه افسر قضاوت بریفنی اونیل رسیدگی هیئت مدرسه به شکایتی را که خانم کلنسی در سپتامبر 2022 ارائه کرده بود و رد شد، “ناکافی و تنبل” تشخیص داد، او نوشت که رسیدگی به این موضوع به منزله مجازات نیست. او افزود که خانم کلنسی زمانی که یک هیئت مستقل شکایت او را پس از جلسه استماع در نوامبر همان سال رد کرد، توسط مدرسه “تنبیه نشد”.

آقای اونیل به این نتیجه رسید که شکایت خانم کلنسی کاملاً موجه است. او نوشت که نمی‌تواند «هزینه‌های حقوقی قابل توجه» خانم کلنسی را در طرح شکایت در نظر بگیرد و استدلال‌های وکیل مدرسه، رزماری مالون بی‌ال، مبنی بر اینکه هرگونه «استرس یا آسیب عاطفی» که خانم کلنسی متحمل شده بود، باید ارجاع داده می‌شد، پذیرفت. به یک انجمن حقوقی دیگر

با این حال، وی افزود: من معتقدم با توجه به اعمال متعدد و طولانی مدت پنالتی ها، یک جایزه در انتهای ترازو نامناسب خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید