مرد 46 ساله به جرم توطئه برای قتل اعتراف کرد – ایریش تایمز



متهم تلاش برای قتل به جرم خود اعتراف کرد دادگاه کیفری ویژه به خاطر توطئه برای کشتن مردی که هشت سال پیش در خانه اش در دوبلین به ضرب گلوله کشته شد.

جیسون 'جی' اوکانر (46) از Whitestown Grove در Blanchardstown، Dublin 15، به تلاش برای قتل چارلی کوپر در Parslickstown Green، Mulhuddart، Dublin 15، در 5 دسامبر 2016 متهم شد، اما روز دوشنبه به جرم خود اعتراف کرد. کاهش اتهام توطئه به قتل

آقای کوپر بر اثر شلیک چند گلوله در خانه اش به شدت مجروح شد. وی در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفت و رو به بهبودی است.

آقای اوکانر همچنین به داشتن یک اسلحه گرم 9 میلی متری و 12 گلوله مهمات 9 میلی متری به قصد به خطر انداختن زندگی در همان مکان و در همان تاریخ متهم است.

ماه گذشته، آقای اوکانر به اتهام کمک به یک سازمان جنایی برای ارتکاب دو جرم جدی، یعنی قتل و فروش یا عرضه مواد مخدر متهم شد.

در دادگاه کیفری ویژه، اوکانر، به نمایندگی از مایکل بومن SC و کیت اسپنسر بی‌ال، با دستور وکیل دادگستری وین کنی، به توطئه برای قتل چارلی کوپر طبق بخش 4 قانون جرایم علیه شخص 1861 اعتراف کرد.

همچنین در این جلسه، آقای اوکانر به اتهام حضور (بین 2 اوت 2016 تا 7 دسامبر 2016، با احتساب هر دو تاریخ) در داخل ایالت و با اطلاع از وجود یک سازمان جنایی، در یا در فعالیتی با عمد یا سهل انگاری در مورد اینکه آیا چنین مشارکت یا مشارکتی ممکن است ارتکاب یک جرم جدی توسط آن سازمان جنایتکار یا هر یک از اعضای آن را تسهیل کند، یعنی: قتل، مشارکت داشته باشد.

آقای اوکانر تنها زمانی پاسخ داد که “مجرم” است که وزیر دو اتهام را برای او خواند.

آقای جاستیس هانت این موضوع را به 30 جولای موکول کرد.

دیدگاهتان را بنویسید