مرد موتورسوار پس از برخورد با خودرو در غرب کورک – روزنامه ایریش تایمز



نگهبانان شاهدان از تصادف مرگبار جاده ای که در آن موتورسوار 26 ساله در غرب کشته شد درخواست کردند. چوب پنبه در صبح دوشنبه.

را برخورد بین موتورسیکلت و یک ماشین در حوالی ساعت 11 صبح در خارج از مرکز بازیافت بندون سیویک آمنیتی در Knockavale، در غرب شهر Bandon اتفاق افتاد.

موتورسوار از پل باکسترز در امتداد جاده دانمانوی از بندون به سمت جاده کلوناکیلتی در حال حرکت بود که با خودرویی که توسط زنی حدودا 60 ساله هدایت می شد برخورد کرد.

به خدمات اورژانس هشدار داده شد و امدادگران HSE به مصدوم کمک کردند، اما مرگ مرد در صحنه اعلام شد و برای انجام آزمایش مرگبار به بیمارستان دانشگاه کورک منتقل شد.

نام این مرد تا زمانی که به همه نزدیکان اطلاع داده نشود، منتشر نخواهد شد.

گفته می شود این زن که اهل منطقه بندون است، در این برخورد آسیب جدی ندیده است، اما به شدت تکان خورده و توسط امدادگران تحت درمان شوک قرار گرفته است.

سرویس پلیس بندون از شاهدان این برخورد یا هر کسی که فیلم دوربین مداربسته دارد درخواست کرده است که با آنها در ایستگاه بندون گردا به شماره 023 885 2200 تماس بگیرد.

تصادف روز دوشنبه تعداد کل افراد کشته شده در جاده های ایرلند در سال 2024 را به 90 نفر رساند که در مدت مشابه سال گذشته 81 نفر بود.

دیدگاهتان را بنویسید