مردی که متهم به زدن چکش در پارک فونیکس است، حمله به جامعه همجنس‌گرایان را رد کرد – ایریش تایمز



یک مرد 18 ساله متهم به خشونت و زدن چکش به عنوان سلاح در جریان حادثه ای در پارک فونیکس دوبلین در هفته گذشته به دادگاه گفته است که “این نوعی حمله به جامعه همجنسگرایان نیست”.

ریس مورفی پس از حضور در دادگاه منطقه دوبلین در روز دوشنبه، با قرار وثیقه 800 یورویی، با شرایط، در انتظار دستورات مدیر دادستان عمومی قرار گرفت.

آقای مورفی، یک کارآموز سازنده فولاد در خیابان رولاگ، کلوندالکین، روز یکشنبه دستگیر و در ایستگاه کابرا گاردا بازداشت شد. او روز دوشنبه در برابر قاضی ترزا کلی حاضر شد.

“موکل من از من می خواهد که در دادگاه علنی ذکر کنم که او فردی نیست که به هیچ وجه همجنسگرا هراسی نداشته باشد و این نوعی حمله به جامعه همجنسگرایان نیست، قاضی. وین کنی، وکیل مدافع به قاضی کلی گفت.

پلیس این نوجوان را به بی نظمی، تولید چکش به عنوان سلاح در جاده نظامی و دو فقره رانندگی خطرناک در پارک فونیکس در شب 17 ژوئن متهم کرد.

کارآگاه پلیس مارک ریلی گفت که او هیچ مخالفتی با وثیقه تحت شرایط خاص ندارد.

اولی «عدم ورود به پارک فینیکس و هر پارک عمومی دیگری» بود و کارآگاه «به دلیل ماهیت اتهامات» درخواست منع رفت و آمد کرد. گفته می شود این حادثه بعد از ساعت 10 شب رخ داده است.

قاضی اعلام کرد که منع رفت و آمد در ساعت 23 و 6 صبح خواهد بود. به دستور کارآگاه گاردا ریلی، او به نوجوان دستور داد تا شماره تلفن خود را ارائه دهد و هر زمان که بخواهد قابل تماس باشد.

او پاسپورت خود را تسلیم کرده است و به او دستور داده شده که هر گونه تغییر آدرس را به گاردای اطلاع دهد.

کارآگاه از دادگاه خواست تا او را هر روز به گاردای محلی معرفی کند. با این حال، قاضی تشخیص داد که شرط امضای روزانه “بیش از حد” است زیرا متهم سابقه دستور قاضی را نداشت، بنابراین او به او گفت که باید این کار را سه روز در هفته انجام دهد.

قاضی با درخواست کارآگاه گاردا ریلی برای شرط دیگری موافقت کرد: «عدم تماس مستقیم یا غیرمستقیم با مجروحین یا شاهدان در این پرونده». او به آقای مورفی گفت که این شامل برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی و «هیچ اشاره‌ای به آن‌ها در رسانه‌های اجتماعی نیست» یا «برخورد کردن با آنها در خیابان».

وی خاطرنشان کرد که پلیس باید دستورالعمل های DPP را دریافت کند و به مرد جوان دستور داد تا در 16 سپتامبر دوباره گزارش دهد. کمک های حقوقی ارائه شده است.

متهم با پوشیدن ژاکت مشکی و شلوار جین خاکستری، در طول جلسه سکوت کرد اما به وکیل خود دستور داد که از طرف او در دادگاه سخنرانی کند.

دیدگاهتان را بنویسید