عضو سابق شورای شهر سین فین، امتناع از طرح اعتباری پرداخت معلمان را به چالش می کشد – ایریش تایمز



یک معلم حقوق و مشاور سابق شهرستان به دلیل محرومیت از دریافت اعتبار اضافی حقوق برای سمت های قبلی خود به دادگاه عالی شکایت کرده است.

دکتر Toiréasa Ní Fhearaíosa یک مدرس حقوق تمام وقت و هماهنگ کننده دوره در هیئت آموزشی و آموزشی کری (ETB) است. او همچنین عضو سابق شورای شهر سین فین، مشاور سابق شورای شهرستان کری و نامزد ناموفق حزب در انتخابات پارلمان اروپا در سال 2009 بود.

در سال 2022، برای یک طرح اعتباری پرداخت معلم معروف به طرح اعتبار اضافی معلم سطح دوم درخواست داد.

اعتبار کار قبلی معلم در ایرلند یا یکی دیگر از کشورهای عضو اتحادیه اروپا را به رسمیت می شناسد. این طرح همچنین ممکن است برای خدمات شایسته، از جمله تجربه غیر تدریس، اعتبار اعطا کند.

دادگاه شنیده است که او در سال 2003 برای کری ETB کار می کند و از سال 2011 با قرارداد دائمی مشغول به کار بوده است. او در حال حاضر موضوعاتی از جمله قانون تجارت، حقوق جزا، اخلاق و حل تعارض را تدریس می کند.

او برای مشاغل قبلی خود درخواست وام پرداختی کرد، از جمله شش ماه در سال 2001 که به عنوان دستیار حقوق و دستمزد برای شرکتی به نام Ingredients Kerry de Mexico کار می کرد.

او همچنین به مدت سه ماه در سال 2002 زمانی که به عنوان کارآموز و محقق حقوقی در شرکت حقوقی D'Amato، Keegan and Duggan در ایالات متحده کار کرد و به مدت سه ماه در سال 2003 زمانی که به عنوان مدیر کلینیک برای مشاوره رأی دهندگان برای Sinn Féin کار کرد، به دنبال اعتبار بود. .

او همچنین به دنبال دریافت اعتبار برای دوره بین سپتامبر 2003 و ژانویه 2007 است، زمانی که او به عنوان عضو شورای شهرستان کری انتخاب شد.

او ادعا می کند که درخواست های تحت این طرح توسط وزیر آموزش و پرورش تصمیم گیری می شود.

با این حال، درخواست او به دلایلی رد شد، از جمله اینکه کار او با Ingredients Kerry de Mexico مرتبط نبود و کار او در شورای شهرستان کری “بر اساس یک قرارداد کار تمام وقت که توسط کارفرما در آن زمان تایید شده بود به عنوان رضایت بخش پرداخت نمی شد” رد شد. .

زمان او به عنوان مدیر یک کلینیک مشاوره سین فین تحت پوشش این طرح نبود، زیرا پرداختی نداشت.

هیچ اشاره ای به زمان او در شرکت حقوقی ایالات متحده نشده است، که در زمان درخواست وی به دلیل فوت مدیران شرکت در سال 2014 دیگر وجود ندارد.

او از این تصمیم به کمیسیونی که از سوی وزیر آموزش و پرورش تشکیل شده بود، اعتراض کرد و اظهاراتی در اعتراض به دلایل امتناع کرد. مارس گذشته، هیئت استیناف به او اطلاع داد که تصمیم این وزارتخانه را تایید می کند.

در روند رسیدگی به وزیر آموزش و پرورش و کمیته استیناف، شاکی استدلال کرد که تصمیم کمیته اشتباه بوده و باید به دلایلی از جمله اینکه دلیلی برای یافته های خود ارائه نکرده است، لغو شود.

او استدلال کرد که این تصمیم همچنین غیرمنطقی و غیرمنطقی بود و برخلاف رویه‌های عادلانه اتخاذ شد.

همچنین استدلال می‌شود که این طرح به این دلیل غیرقانونی است که دوره‌های مناصب دولتی یا دوره‌هایی را که در استخدام افراد متوفی یا بیکار سپری شده‌اند را از بررسی خارج می‌کند.

Kerry ETB طرف اخطار دهنده در روند رسیدگی قضایی است.

به نمایندگی از مارک هارتی SC، با جیمز کین بی‌ال، متقاضی دستورات و اعلامیه‌های مختلفی را از دادگاه می‌خواهد، از جمله حکمی برای لغو تصمیم پاسخ‌دهنده برای تایید یافته‌هایی که در مارس 2024 به او ابلاغ شده بود مبنی بر اینکه او مستحق دریافت حقوق اضافی نیست. اعتبار مطالبه شده برای شغل قبلی او

همچنین به دنبال اعلام غیرقانونی بودن این طرح و در صورت لزوم دستور حذف بخشی از طرح است.

این موضوع روز دوشنبه به قاضی نیام هایلند رسید. قاضی، به صورت ex parte، به متقاضی اجازه اعتراض داد.

این پرونده در ماه جولای به دادگاه باز می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید