دختر 5 ساله به دلیل حمله ادعایی توسط گلدن رتریور تسویه حساب 115000 یورویی را تضمین می کند – ایریش تایمز



دختر پنج ساله ای که گفته می شود در کودکی مورد حمله یک گلدن رتریور قرار گرفته بود، پرونده دادگاه عالی خود را با مبلغ 115000 یورو حل و فصل کرد.

ادعا می شود که میا کیت نولان در نزدیکی خانه خود در کو گالوی با مادرش راه می رفت که سگ پشت سرش آمد و آرواره هایش را روی سر کودک بست و او را زمین زد و تکان داد.

پرونده او ادعا می کند که سگ صورت او را روی زمین نگه داشته در حالی که مادرش او را با مشت و لگد می زند تا او را وادار کند که دستش را آزاد کند.

میا، که در 14 آوریل 2020 این حادثه 19 ماهه بود، قبل از انتقال به بیمارستانی در دوبلین به بیمارستان پورتیونکولا منتقل شد و در آنجا تحت عمل جراحی قرار گرفت تا چندین پارگی در پوست سرش ترمیم شود.

پنج روز در بیمارستان بستری بود. او با زخم‌هایی روی پوست سر و بالای گردنش باقی ماند، اما یک جراح پلاستیک گزارش داد که همه جای زخم‌ها بالغ شده‌اند و نیازی به جراحی بیشتری نیست.

میا از کیلکلوانی، بالیناسلو، کو گالوی، از طریق مادرش، لزلی نولان، از صاحبان سگ، دکلن و آن اوگریدی، همچنین از کیلکلوانی، بالیسنالو، در نتیجه حادثه چهار سال پیش شکایت می‌کند.

ادعا شده بود که سگ اوگرادیس باعث شده بود به کودک حمله کند و گاز بگیرد و در شرایطی که سگ به درستی کنترل یا مهار شود، در حالی که صاحبان باید می دانستند که تمایل به حمله یا گاز گرفتن افراد در این سگ را دارد، شکست خورده است. مجاورت سرزمین های اوگرادیس.

همچنین ادعا می‌شود که در شرایط موجود، وجود یک سیستم مناسب و مناسب برای هشدار دادن به افرادی که به طور قانونی در نزدیکی زمین یا خانه‌شان راه می‌روند که سگ یک تهدید است، وجود نداشت.

همچنین گفته می‌شود که در این شرایط، پوزه بستن سگ و آموزش یا آموزش صحیح آن به گونه‌ای که خطر حمله به انسان‌ها به حداقل برسد، وجود دارد.

همچنین گفته می شود که آنها می دانستند یا باید می دانستند که حضور افرادی که در نزدیکی راه می روند به احتمال زیاد سگ را تحریک یا هیجان زده می کند و منجر به حمله یا گاز گرفتن سگ می شود.

قاضی Nuala Jackson این توافق را تایید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید