جاده کورک-لیمریک با هزینه تقریبی 2 میلیارد یورو به یک بزرگراه کاملاً عوارضی ارتقا خواهد یافت – روزنامه ایریش تایمز



این چوب پنبهلیمریک روز دوشنبه فاش شد که جاده N20 با هزینه تقریبی حدود 2 میلیارد یورو به یک بزرگراه کامل ارتقا داده می شود و کاربران جاده باید برای بهبودهایی که زمان سفر بین دو شهر را تا 30 دقیقه کاهش می دهد عوارض پرداخت کنند. .

زیرساخت های حمل و نقل ایرلند (TII) نمایندگان مردم کورک و لیمریک را در مورد وضعیت فعلی ارتقاء N20 که طی 27 سال گذشته حداقل 64 کشته برجای گذاشته است و تصادفات در جاده احتمالاً چهار برابر بیشتر از میانگین جاده در ایرلند کشنده است، توضیح داد. .

به گفته یاری هاوارد، هماهنگ کننده پروژه M20 در شورای شهر و شهرستان لیمریک، ارتقاء به وضعیت بزرگراه کامل در طول کل جاده به طور قابل توجهی زمان سفر و تقریباً کاهش می دهد. نجات 70 نفر در 30 سال اول

آقای هوارد گفت زمان سفر بین دو شهر 30 دقیقه کاهش می یابد، در حالی که زمان سفر از مسیر دوگانه موجود در نزدیکی بلارنی در جنوب خارج از شهر کورک تا بزرگراه آتیفلین موجود در شمال خارج از لیمریک تنها به 40 دقیقه کاهش می یابد.

آزادراه جدید 80 کیلومتری دارای دو بانداژ و یک شانه سخت در دو طرف میانه مرکزی خواهد بود و به عنوان یک آزادراه، دارای اتصالات به جای دوربرگردان با محدودیت سرعت 120 کیلومتر در ساعت در مقایسه با 100 کیلومتر در ساعت در یک مسیر دوگانه خواهد بود.

بزرگراه جدید دارای عوارض خواهد بود، اما برخلاف عوارض M8 در واترگراشیل و پورتلوز، که در آن کاربران جاده صرف نظر از مسافتی که می‌روند، هزینه ثابتی را پرداخت می‌کنند، هزینه‌ها براساس مسافت و بدون مانع خواهد بود، جایی که کاربران پس از سفر خود هزینه پرداخت می‌کنند. در مورد نحوه سفر آنها

“هزینه عوارض مشابه عوارض بدون مانع در M50 خواهد بود، بنابراین ما در مجموع هشت دروازه بین هر یک از 9 تقاطع اصلی در مسیر خواهیم داشت، بنابراین شما برای هر مسافتی که طی می کنید هزینه خواهید کرد، بنابراین اگر شما از بلارنی به مالو سفر می کنید، این تمام چیزی است که باید برای آن بپردازید – عادلانه تر است.

ما همچنین در تلاش هستیم تا شارژ را کارآمد کنیم تا HGV ها و کامیون ها را از شهرهایی مانند Charleville و Buttevant دور نگه دارد، زیرا اغلب با عوارض تک نقطه ای، کامیون ها می توانند از جاده پنهان شوند و از یک شهر عبور کنند تا از پرداخت عوارض جلوگیری کنند و سپس بازگشت دوباره.

اما ما فکر می‌کنیم که با شارژ چند نقطه‌ای، رانندگان کمتر مخفی می‌شوند و به خاطر صرفه‌جویی در هزینه‌های نقدی به آن طرف شهر می‌روند – امیدواریم مردم بگویند منطقی است زیرا می‌توانند در هزینه‌های سوخت صرفه‌جویی کنند. در بزرگراه خواهد ماند

مسیر M20 جدید بین 30 تا 40 درصد از N20 موجود، از جمله از کورک به بلارنی و به بعد تا مورنبی، قبل از دنبال کردن یک تراز جدید در شرق Mallow، Newtuppothouse و Buttevant استفاده می‌کند، جایی که دوباره به مسیر موجود می‌پیوندد. جاده.

M20 جدید سپس از غرب Ballyhea و Charleville در North Cork عبور می کند و با ورود به Limerick، در غرب Banogue، قبل از بازگشت به مسیر موجود کنارگذر Croom برای اتصال به بزرگراه M20 موجود در Atiflin، مسیر جدیدی را دنبال می کند. نزدیک پاتریکول

بزرگراه جدید که شامل ساخت 6 پل جاده ای جدید، هشت پل رودخانه جدید، دو پل راه آهن جدید و 45 کیلومتر جاده متصل ملی، منطقه ای و محلی است، با ظرفیت طراحی شده 40000 وسیله نقلیه در روز برای آینده آماده می شود. آقای هوارد گفت.

این ارتقا همچنین شامل شش فضای هاب ترانزیتی با امکانات پارک و سواری برای افرادی است که مایل به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی هستند، در حالی که شامل یک عنصر سفر فعال برای دوچرخه سواران و عابران پیاده نیز می شود که بسیاری از جوامع را در طول مسیر 80 کیلومتری به هم متصل می کند.

آقای هوارد گفت که TII پرونده تجاری این پروژه را اواخر امسال به دولت ارائه خواهد کرد و پس از تایید آن در مرحله برنامه ریزی قرار خواهد گرفت و بنا به اینکه کار به صورت همزمان یا در مراحل 40 کیلومتری انجام شود احتمالاً 4 تا 8 سال طول خواهد کشید. .

دیدگاهتان را بنویسید