ایرش تایمز: آتش‌نشان دوبلین در دادگاه بوستون به تجاوز جنسی اعتراف کرد



آتش نشان دوبلین که به دلیل تجاوز جنسی در بوستون در تعطیلات آخر هفته روز سنت پاتریک دستگیر شده بود، روز چهارشنبه در دادگاه عالی شهرستان سافولک محاکمه شد.

ترنس کرازبی (37) به دستیار منشی ابیگیل برایان گفت که او بی گناه است. آقای کرازبی در طول جلسه با دستبند در کنار دادگاه ایستاد، اخم کرد و از خواندن رسمی کیفرخواست خودداری کرد.

به گفته وکیل مدافع دانیل سی ریلی، آقای کرازبی “هر گونه تماس جنسی” با شاکی 28 ساله را انکار می کند. اما ارین مورفی، دستیار دادستان منطقه، مدارک ایالتی را نزد قاضی بررسی کرد و جزئیات جدیدی را در دادگاه علنی ارائه کرد.

خانم مورفی گفت که متهم با اتهامات “در ارتباط با تجاوز به زن ناشناس در حالی که او در هتلی در بوستون خوابیده بود” مواجه است.

به گفته خانم مورفی، آقای کرازبی روز پنجشنبه، 14 مارس، همراه با “گروه وسیع تری” از اعضای آتش نشانی دوبلین که انتظار داشتند در رژه روز سنت پاتریک بوستون راهپیمایی کنند، به بوستون پرواز کرد.

خانم مورفی گفت، عصر آن روز، شاکی 28 ساله ناشناس برای صرف شام با همکارانش به مؤسسه ای که قبلاً به عنوان رستوران و بار مرکز شهر بلک رز شناسایی شده بود، رفت.

به گفته خانم مورفی، شاکی در آنجا با یکی دیگر از شهروندان ایرلندی، لیام اوبراین، یکی از اعضای آتش نشانی آقای کراسبی ملاقات کرد.

خانم مورفی گفت که آقای اوبراین و کرازبی برای این سفر با هم اتاق مشترک هتل رزرو کرده بودند. این هتل قبلاً با نام Omni Parker House شناخته می شد، یک هتل تاریخی نه چندان دور از بار.

به گفته خانم مورفی، شواهد نشان می‌دهد که شاکی و آقای اوبراین با هم The Black Rose را حدود ساعت 11:30 شب ترک کردند و شاکی پس از آن با رضایت دوجانبه با آقای O'Brien وارد اتاق هتل شد.

سپس، به گفته خانم مورفی، ایالت شواهدی داشت که نشان می‌داد آقای کرازبی ساعاتی پس از این زوج، ساعت 1:55 صبح، زمانی که زن جوان خواب بود، وارد اتاق هتل شد. خانم مورفی گفت: «تنها فردی که در مدت زمان مربوطه وارد اتاق هتل شد، متهم بود.

خانم مورفی گفت که این زن در حالی که آقای کرازبی بالای سرش بود، بیدار شد که “به طور فعال به او تجاوز می کرد” و از طریق واژن به او نفوذ می کرد. خانم مورفی گفت، شاکی از آقای کرازبی خواست توقف کند، اما “متهم متوقف نشد.”

در عوض، به گفته شاکی، آقای کرازبی به زن، که گفته می‌شود هرگز او را ندیده بود، گفت که «می‌دانست که او این را می‌خواهد» و «شرم‌آور» است که همکارش خوابیده است.

هنگامی که زن از اتاق هتل خارج شد، “بلافاصله” به یکی از دوستانش پیام داد که مورد تعرض قرار گرفته است. او در همان روز صبح این حمله را به پلیس گزارش داد.

به گفته خانم مورفی، زمانی که آقای کرازبی روز بعد توسط پلیس مصاحبه شد، او ابتدا به بازرسان گفت که او فقط «یک یا دو دقیقه» قبل از رفتن قربانی در اتاق هتل بوده است و به گفته خانم مورفی منکر حمله به او شده است.

به گفته خانم مورفی، آقای کرازبی پس از بازجویی، پروازی را برای بازگشت به دوبلین رزرو کرد تا بعداً در ساعت 10:10 شب همان روز پرواز کند. پس از رسیدن به فرودگاه، سوار یک پرواز قبلی شد و سوار شد. آقای کرازبی در هواپیما دستگیر شد.

آقای رایلی، وکیل مدافع، گفت که هیچ حکمی برای دستگیری آقای کرازبی وجود نداشت و موکلش سعی کرده بود که او را ترک کند، زیرا او در یک کشور خارجی بود و ترسیده بود.

در جلسه روز چهارشنبه، دادگاه برای یک سال، 2 ژوئن 2025 تعیین شد.

آقای کرازبی قبلاً 81 روز را پشت میله‌های زندان در زندان خیابان نشوا گذرانده است و پس از دستگیری با وثیقه 100000 دلاری (92000 یورو) نگهداری می‌شود – مبلغی که به گفته وکیلش آتش‌نشان قادر به پرداخت آن نبود. دستیار منشی دادگاه دستور داد به دلیل “ارتباطات آقای کرازبی با خارج از کشور و تلاش برای فرار” وثیقه در این سطح باقی بماند.

جلسه اداری بعدی برای 5 آگوست برنامه ریزی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید